کد خبر: ۹۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش و جوانان بوانات:

آموزش اولویت اول برنامه های من است/گلایه رئیس اداره ورزش و جوانان از حضور کمرنگ مسئولین در برنامه های ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوانات گفت: در یک سال گذشته بیش از دو برابر هزینه های عمرانی و جاری در بخش عمران ورزشگاهها و زیر ساخت ها کار کردیم.
به گزارش شیرازه، حامد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوانات در همایش تجلیل از ورزشکاران شهرستان که بمناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، آموزش را مهمترین اولویت کاری خود برشمرد و گفت: طی مدتی که در این شهرستان در خدمت مردم و ورزشکاران خوب بوانات هستم اولویت اولم برای آموزش بوده و هست و هر عزیزی که بخواهد برای دوره مربیگری اقدام کند هزینه های کلاس و آموزش را ما پرداخت می کنیم.

محمدی افزود: در یک سال گذشته در بحث عمرانی سعی و تلاش ما بر این بود که نهایت استفاده را داشته باشیم و طی این یک سال خوابگاه ورزشی ویژه ورزشکاران را در مجموعه ورزشی شهید باهنر و سالن شماره 2 اجرا و افتتاح کردیم تا برای میزبانی بازیهای استانی مشکل نداشته باشیم.همچنین سرویس بهداشتی و آبخوری زمین چمن شهرستان را نیز آماده کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بودجه های عمرانی را کمتر از نیاز شهرستان دانست و تصریح کرد: در همین سال گذشته پیست دومیدانی کنار زمین چمن را آماده سازی کرده ایم و همچنین زمین خاکی شهر مزایجان را آماده بهره برداری و زمین چمن شهر کره ای در بخش سرچهان را نیز آماده سازی کرده ایم تا اجرا شود.

محمدی از حضور کمرنگ مسئولین در برنامه هیا ورزشی هم گلایه کرد و گفت: من در بدو ورود به شهرستان در چندین برنامه از مسئولین دعوت کردم اما برخی اهمیت ندادند و من هم برای برنامه های همگانی مثل پیاده روی و ... دعوت نمی کنم چرا که برنامه برای خودشان هست.

منبع: فارس

نظرات بینندگان