کد خبر: ۹۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
توسط آتش نشانی شیراز انجام شد؛

کشف جسد نیمه اسکلت شخص مجهول الهویه

آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می‌کند.

کشف جسد نیمه اسکلت شخص مجهول الهویهبه گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، پس از تماس با سامانه 125 در ساعت 22:24 دقیقه شب گذشته و اعلام وجود جسد متعفن و متورم یک شخص در داخل یک ساختمان در دست خضر، تیم امداد کشف جسد از ایستگاه 9، بدون درنگ به محل اعلام شده اعزام شد.

حمزه جوکار فرمانده این عملیات در شرح این عملیات گفت : تیم امدادی متشکل از پنج نفر با تجهیزات کامل انفرادی از جمله لباس و دستکش مخصوص کشف جسد و سیستم تنفسی به طبقه دوم یک ساختمان رفته و جسد متورم و متعفن زن سالمند 73 ساله را پس از کاور کردن، تحویل عوامل مربوطه داد.

همچنین آتش نشانان از ایستگاه 10 نیز در یک عملیات امدادی دیگر، جسد نیمه اسکلت شخص مجهول الهویه ای را از یک زمین بایر در منطقه دو شهرداری در کاور مخصوص حمل جسد قرار داده و تحویل عوامل مربوطه دادند.

پنج مصدوم حاصل دو سانحه رانندگی در شب گذشته

آتش نشانان در دو حادثه رانندگی در شب گذشته واقع در بولوار شهید رجایی و بولوار احمدبن موسی (ع)، امدادرسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

در ساعت 22:43 دقیقه شب گذشته، گزارش تصادف و برخورد خودرو سمند با یک دستگاه اپتیما به ایستگاه چهار آتش نشانی اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه رساند.

امدادگران 125 پس از ایمن سازی محل حادثه و تامین جاده، عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان که پنج مصدوم از جمله دو زن با متوسط سن 33 سال و دو مرد با متوسط سن 31 سال و از سرنشینان هر دو خودرو بودند را انجام داده و در انتقال مصدومین به عوامل اورژانس کمک کردند.

همچنین در بولوار احمد بن موسی (ع) در ساعت 23:16 شب گذشته، در اثر انحراف از مسیر و واژگونی خودرو پراید، راننده آن که مرد 52 ساله ای بود، مجروح شد.

تیم امدادی از ایستگاه سه آتش نشانی شیراز پس از رسیدن به محل حادثه ، عملیات امدادرسانی را آغاز کرد.

آتش نشانان پس از تامین جاده، بوسیله تجهیزات ایمنی از جمله تشک نجات، خودرو را به حالت اولیه برگردانده و مجروح حادثه را به منظور مداوا و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

نشت گازوئیل در خیابان نیز حاصل تصادف و برخورد دو دستگاه کامیون در بولوار حسینی الهاشمی بود که توسط آتش نشانان ایستگاه سه، عملیات ایمن سازی، تامین جاده و پاکسازی خیابان انجام شد.

واژگونی تانکر حامل قیر و یک مصدوم

در ساعت 16:50 دقیقه روز گذشته، گزارش وقوع سانحه رانندگی و واژگونی خودرو بنز حامل قیر در بولوار خلیج فارس، به مرکز فرماندهی 125 اعلام شد و آتش نشانان از ایستگاه 13 به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

سید علیرضا سجادیان فرمانده این عملیات در این باره گفت : یکدستگاه خودرو تانکر حامل قیر پس از ترکیدن لاستیک از جاده منحرف شده و بعد از برخورد با ستون های پل واژگون شده بود و راننده آن که مرد 38 ساله ای بود مصدوم شد.

وی در ادامه افزود : پس از حضور در محل حادثه، ایمن سازی محور و خودرو انجام شد و همچنین با همکاری دیگر عوامل، خودرو بوسیله جرثقیل منتقل شد و بعد از پاکسازی سطح آسفالت از قیر، محل به عوامل شهرداری سپرده شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان