کد خبر: ۹۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵

تعبیه 200 ایستگاه وای فای در مسیر نجف- کربلا/ احتمال کاهش 40درصدی مکالمات عراق

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از احتمال کاهش 40 درصدی مکالمات در عراق در ایام اربعین خبر داد.
 به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی از همکاری اپراتورهای داخلی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: یکی از اپراتورها در مسیر پیاده روی شهر مقدس نجف تا شهر مقدس کربلا خدمات اینترنتی ارائه خواهد کرد که سرمایه گذاری ها از سوی اپراتور ایرانی انجام شده و در انتظار همکاری اپراتور عراقی هستیم.

وی ادامه داد: با برقراری این همکاری پیش بینی استقرار 200 ایستگاه وای فای را در مسیر نجف تا کربلا کرده ایم و اپراتورهای عراقی نیز تعهد بهبود خدمات را نسبت به سال گذشته در این پیاده روی عظیم فرهنگی داده است.

آذری جهرمی همچنین اظهار داشت: یکی دیگر از اپراتورهای کشورمان تامین ارتباط اینترنتی در نزدیکی مرزهای مهران و شلمچه را پیگیری خواهد کرد و بر این اساس از مسافت 15 کیلومتری تا مرزهای کشورمان برای ورود به عراق این خدمات ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: رایتل در مرزهای شلمچه و مهران خدمات اینترنتی رایگان ارائه خواهد داد تا در صورت معطلی گروه هایی که از مسیر زمینی وارد خاک عراق می شوند زائران بتوانند از خدمات اینترنتی استفاده کنند.

وی در پایان به مساله کاهش قیمت مکالمات تلفنی زائران اربعین حسینی نیز اشاره کرد و بیان داشت: برای نرخ مکالمات عراق در این ایام کاهش 40 درصدی را پیش بینی کرده ایم و در حال مذاکره با اپراتورهای عراقی هستیم و طی یک هفته آینده نتیجه نهایی این مذاکرده اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان