کد خبر: ۹۹۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵
نماینده شهرستان خمینی شهر:

منتظر اعلام نتیجه قضایی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم

سید محمد جواد ابطحی در حاشیه نشست شورای اداری گفت: در مورد شهرستان یا فرمانداری ویژه شدن شهر شاهد نمونه کشور با توجه به شرایط دولت کنونی و انتخابات پیش رو احتمالا در این دولت اقدامی صورت نخواهد گرفت.

منتظر اعلام نتیجه قضایی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان هستیمبه گزارش شیرازه، سید محمد جواد ابطحی نماینده شهرستان خمینی شهر خصوص اقدامات و واکنشهای صورت گرفته در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در این مورد در مرحله اول منتظر اعلام نتیجه از طرف مسئولان قضایی هستیم.

سید محمد جواد ابطحی در ادامه در مورد شهرستان یا فرمانداری ویژه شدن شهر شاهد نمونه کشور گفت: پیگیری هایی در این خصوص انجام شد و با معاون وزیر نامه نگاری هایی صورت گرفت و قرار است جلسه ای حضوری در این خصوص انجام شود ولی با توجه به شرایط دولت کنونی و انتخابات پیش رو احتمالا در این دولت اقدامی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

ابطحی در مورد وضعیت بهداشت و درمان در شهر درچه افزود : پیگیری هایی با تامین اجتماعی انجام شده است و امیدواریم به زودی اجرایی شود.

نماینده شهرستان خمینی شهر گفت: منتظر انتقادات، پیشنهادات و دیدار مردم شهر شاهد نمونه کشور در دفتر شهر درچه واقع در پاساژ عدل هستیم.

  منتظر اعلام نتیجه قضایی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان هستیممنتظر اعلام نتیجه قضایی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم


انتهای پیام/

منبع: صاحب نیوز

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵
0
فيش هاي نجومي آقايان خدمتگزار! فراموش نشه.