کد خبر: ۹۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز خبر داد:

شب شعر عاشورایی نی ریز رو به کنگره ای شدن

دومین شب شعر عاشورای با حضور شاعران آیینی برجسته کشوری و استانی در شهرستان نی ریز برگزار گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ دومین شب شعر عاشورای با حضور شاعران آیینی برجسته کشوری و استانی در شهرستان نی ریز برگزار گردید.

فاطمه قرایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز به خبرنگار نبض نی ریز گفت : دومین برنامه شب شعر عاشورایی با حضور سید حسن متولیان  و حسن اسحاقی از تهران ، حاج احد ده بزرگی مسئول برگزاری شب های شعر اهل بیت و ائمه استان فارس و شاعران مطرح استان از شهرستان های شیراز، جهرم، قیروکارزین، استهبان و نی ریز  برگزار شد.

وی نسبت به برگزاری هرچه با شکوه تر چنین برنامه های اظهار داشت؛ استقبال شاعران  مطرح از سراسر فارس و تهران مارا بر این داشته که این شب شعر به  کنگره ای تبدیل شود و گسترده تر از این حد برگزار شود .


قرایی در خصوص مشکل اصلی این چنین برنامه هایی افزود؛  : ما در برگزاری این چنین برنامه هایی با تامین بودجه مواجه هستیم و  هم اکنون ستاد مردمی شب های شعر اهل بیت را راه اندازی کردیم که قصد آن بود که بتوانیم در مناسبت های مختلف شب شعر داشته باشیم که متاسفانه به دلیل نبود بودجه امکانش فراهم نشد که در حال حاضر فقط اکتفا کردیم به شب شعر عاشورایی .


وی در پایان صحبت هایش؛ از کمک های ادراه تبلیغات اسلامی، شهرداری، فرمانداری، سپاه در جهت برپایی شب شعر عاشورایی  و همچنین کمک های مردمی در اجرای چنین برنامه ای تقدیر و تشکر کردند.








برچسب ها: شب شعر ، عاشورایی
نظرات بینندگان