کد خبر: ۹۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
مسئول برگزاری شب های شعر اهل بیت و ائمه استان فارس:

نی ریز معدن استعدادها

مسئول برگزاری شب های شعر اهل بیت و ائمه استان فارس گفت: بیان کرد نی ریز همانند معادنی که داراست پر از استعداد می باشد و شهری که از این ذخایر برخوردار است نیاز به کشف و شکوفایی آنها می باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ دومین شب شعر عاشورای با حضور شاعران آیینی برجسته کشوری و استانی در شهرستان نی ریز برگزار گردید.

در حاشیه مراسم گفتگویی با حاج احد ده بزرگی مسئول برگزاری شب های شعر اهل بیت و ائمه استان فارس داشتیم که به شرح زیر می باشد.

وی در معرفی خود اینگونه بیان داشت؛ احد ده بزرگی، خادم همه اون کسانی که زیرعلم امام حسین (ع) سینه می زنند .

وی در توصیف نی ریز گفت؛ نی ریز شهریست مذهبی که از سال های قدیم دونفراز سادات بزرگوار در این شهر بوده اند هم فال اسیری ها و هم فقیه ها واین ها برکت این دیار بوده اند .

وی در خصوص پتانسیل های شهر نی ریز بیان کرد؛ این شهر استعدادهای خوبی در زمینه های شعر، قرآن، خط، نقاشی، سرود دارد و همان طور که در نی ریز معادن خوبی وجود دارد، بنده هم نی ریز را معدن استعداد می دانم و خوب آن را درک می کنم و باید این استعدادها کشف و شکوفا شوند .


مسئول برگزاری شب های شعر اهل بیت و ائمه استان فارس ادامه داد؛ این نعمت شب شعر عاشورایی که خدا برمردم این دیار ارزانی داشته بتوانید هر ساله تداوم دهیم و یک روضه نو ارائه دهیم و موجب گسترش فرهنگ عاشورایی به شیوه نو باشیم.

وی افزود؛  در برنامه دیدید که مردم چگونه واقعه عاشورا از طریق شعر درک و بروز احساسات کردند ، واقعه  عاشورا از طریق شعر شفاف، سالم، راحت و دلنشین می باشد و شما اشک های جوانان و مردم را دیدید و امیدوارم این نعمت را سال های سال حفظ کنید .

گفتنی است حاج احد ده بزرگی ؛ پیر غلام شعر عاشورایی و راه اندازی شعر عاشورایی در استان فارس و کشور می باشد.






برچسب ها: نی ریز ، شب شعر ، عاشورایی
نظرات بینندگان