کد خبر: ۹۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

پايان خط سارق ساختمان هاي نيمه كاره در شيراز

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يك سارق ساختمان هاي نيمه كاره در شيراز و كشف 27 فقره سرقت از وي خبر داد.

 به گزارش شیرازه، سرهنگ "سيروس حيدري" رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: پرونده اي از کلانتري 20 گل سرخ شيراز تحت عنوان دستگيري سارق اماکن به همراه يک نفر متهم به نام "م – ن" 31 ساله به آگاهي واصل، ماموران از اداره مبارزه با سرقت اين پليس پس از ارجاع به پايگاه شرق استان ترسال شد.

وي اظهار كرد: در بررسي سوابق اين متهم كه در حال سرقت از يك ساختمان نيمه كاره در يكي از خيابان هاي واقع در جنوب شيراز دستگير شده بود، مشخص شد وي داراي چهار فقره سابقه به اتهام سرقت مي باشد.

رئيس پليس آگاهي استان افزود: در تحقيقات انجام شده از اين سارق در پليس آگاهي وي به 27 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره و فروش اموال مسروقه به دو نفر مالخر اقرار كرد.

سرهنگ حيدري با اشاره به دستگيري هردو نفر خريدار اموال مسروقه كه دو تبعه افغان بودند، گفت: صحنه هاي سرقت بازسازي و تا کنون تعداد 20 نفر از مالباختگان شناسائي و هر سه متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

توقيف وانت مزدا با 47 كيلوگرم ترياك در داراب

سرهنگ "فرج رستمي" فرمانده انتظامی شهرستان داراب ،‌گفت: ماموران انتظامي شهرستان داراب مستقر در ايستگاه بازرسی قلاتويه، به منظور برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقيان موادمخدر، اقدام به كنترل خودروهاي عبوري كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران هنگام کنترل و بازرسی خودروها، به یک دستگاه وانت مزدا، مظنون و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب اظهار كرد: در بازرسي از آن خودرو 47 کيلو و 500 گرم تریاک كه به طرز ماهرانه اي در قسمت بار خودرو جاسازي شده بود، كشف شد.

سرهنگ رستمي گفت: در اين رابطه يك قاچاقچي موادمخدر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي شد.

پاركينگ ايستگاه 38 وسيله نقليه متخلف در مرودشت

سرهنگ "دلاور القاصي مهر" فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان مرودشت، ماموران اقدام به كنترل وسايل نقليه عبوري در اين شهرستان كردند.

وي اظهار كرد: در اين راستا ماموران تعداد ۱۲ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف را شناسايي و توقيف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت خاطر نشان كرد: وسايل نقليه توقيف شده، جهت انجام مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شدند.

کشف محموله برنج قاچاق ميلياردي در كازرون

سرهنگ "رجبعلي رزمجويي" فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: ماموران انتظامي شهرستان كازرون مستقر در پاسگاه تنگ چوگان، به منظور مبارزه با قاچاق كالا، اقدام به كنترل خودروهاي عبوري كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران هنگام كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه تریلر مظنون و در بازرسي از آن 20 تن برنج خارجي قاچاق كشف و خودرو را به پاركينگ منتقل كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون با اشاره به دستگيري و معرفي راننده خودرو به مراجع قضائي، گفت: ارزش اين محموله كالاي قاچاق يك ميليارد ريال برآورد شده است.



نظرات بینندگان