کد خبر: ۹۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله عج در شیراز:

برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در شیراز

سرهنگ دوم پاسدار دوستدار گفت: بزرگترین رزمایش شهدای مدافع حرم گردان های بیت المقدس و کوثر برگزار می شود.
برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در شیرازسرهنگ دوم پاسدار محمدجعفر دوستدار در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه امسال به پاس احترام به شهدای مدافع حرم بزرگترین رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر برگزار خواهد شد، گفت: این رزمایش با شرکت ده گردان و به همت سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در منطقه عمومی باجگاه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گردانهای بیت المقدس و کوثر در ناحیه بقیه الله قرار دارد، افزود: در این رزمایش شاهد اجرای همه ی تاکتیک های متصور در دفاع از کوی و برزن خواهیم بود.

این مسئول اظهار داشت: رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم سیزدهم و چهاردهم آبانماه روزهای پنج شنبه و جمعه همین هفته برگزار می شود و برنامه های متنوعی را نیز خواهیم داشت.

دوستدار با اشاره به اینکه در رزمایش مذکور تلاش کرده ایم گردانها خوداتکا باشند، گفت: هر گردان خودش تمام برنامه های مربوط به خودش را اجرا خواهد کرد؛ در این رزمایش تاکتیک های مختلف عملیات تاخیری، کمین، ضدکمین، ضد هلی برد، باز پس گیری، دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات، معابر اصولی و پدافند دورادور را اجرا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله عج در شیراز با عنوان اینکه برنامه های متنوع فرهنگی در کنار برنامه های آموزشی، رزمی و پیاده روی در شب را خواهیم داشت، تأکید کرد: هر گردان برای خودش برنامه های ابتکاری خواهد داشت؛ همچنین در این رزمایش هر گردان تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و دعوت از قدیمی های گردان مربوطه را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم طبق برنامه ریزی به گونه ای عمل کنیم که از صفر تا صد رزمایش بر عهده خود گردانها باشد، اظهار داشت: در این رزمایش عملکرد گردانها نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

دوستدار در انتها هدف برگزاری این رزمایش را ایجاد آمادگی رزم در گردانها دانست و گفت: حفظ انسجام افراد بسیجی و تمرین آموخته هایشان در بسیج بررسی می شود و آموخته هایشان را عملیاتی می کنند.



انتهای پیام/

نظرات بینندگان