کد خبر: ۹۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در لارستان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی لارستان برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش شیراز ه به نقل از شیرازه محمدجعفر مهربانی‌لاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانا در لارستان با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت‌: شهدای دانش‌آموز شعار ایمان، قلم و شجاعت را به خوبی تفسیر و تبیین کردند.


وی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌، عاملی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر دانش‌آموز جامعه و نسل‌های آینده خواهد شد.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی لارستان ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان لارستان پیش‌بینی شده است.


مهربانی‌لاری شعار هفته بسیج دانش‌آموزی را «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» عنوان کرد و گفت: در نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دانش‌آموز و معلمان تحت عنوان دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی اجرایی شده است.


وی افزود: حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر در نماز جمعه و تشکیل حلقات صالحین در محل نماز جمعه اجرا شد.


مهربانی‌لاری به برگزاری صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت دانش‌آموزی و نواختن زنگ ایثار و شهادت اشاره و افزود: آگاه‌سازی در جهت مقابله با حوادث و بحران‌ها و نحوه برخورد یا مدیریت بحران یکی از موضوعاتی است که در قالب رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی لارستان دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه را یادآور شد و گفت: این دیدار تحت عنوان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری در چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی سه‌شنبه برگزار می‌شود.


مهربانی‌لاری آخرین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی را حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان و تصریح کرد: در روز 13 آبان ملت منسجم و یکپارچه ایران اسلامی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند زد.


وی افزود: دشمنان از حضور یکپارچه و منسجم ملت ایران در صحنه‌های مختلف هراسان است؛ دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی و آینده‌سازان نظام با حضور خود بر وحشت و ترس دشمنان اسلام می‌افزایند.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی لارستان در پایان صحبت‌هایش گفت: مهمترین هدف و پیام برنامه‌های این هفته بصیرت‌افزایی و ترویج استکبارستیزی در جامعه است.

نظرات بینندگان