کد خبر: ۹۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

همایش کارآفرینی «فناوری اطلاعات» در لارستان برگزار شد

همایش کارآفرینی «فناوری اطلاعات» با حضور تیم کافه بازار و با هدف توسعه کارآفرینی، شناسائی و حمایت از نیروی خلاق و کارآفرین در لارستان برگزار شد.

به گزارش شیراز ه به نقل از شیرازه اولین همایش آشنایی با کارآفرینی با همت انجمن علمی کارآفرینی مجتمع آموزش عالی لارستان و مرکز رشد علم و فناوری در لار برپا شد.

این همایش با هدف توسعه کارآفرینی، شناسائی و حمایت از نیروی خلاق و کارآفرین در سالن دانشکده پرستاری لار برگزار شد. در این همایش تیم مدیریت منابع انسانی، معاونت مهندسی و مدیریت محصول شرکت کافه بازار حضور داشتند.


در ابتدای برنامه  رخ‌گیره معاون آموزشی دانشگاه، ضمن خیرمقدم به میهمانان و قدردانی از انجمن‌های علمی به اهمیت کارآفرینی به‌عنوان یکی از مهمترین جنبه‌های علمی و منشاء تحولات بزرگ در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تأکید و بیان کرد: دانشگاه دولتی لار نگاه ویژه‌ای به پتانسیل‌های مرکز رشد، علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و با ارزش‌گذاری و حمایت مسئولین و دانشجویان به اشتغال دانش‌بنیان می‌توان نقش موثرتری در تحول سیستم اقتصادی کشور ایفا نمود.


قناعت‌پور رئیس مرکز رشد، علم و فناوری نیز در ادامه، ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های دانشگاه دولتی لار از این مرکز، به توسعه علمی کشور اشاره کرد و افزود: ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه علمی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و عدم توقف در یادگیری و رشد علمی همواره از دغدغه‌های فعالین در این حوزه به‌شمار می‌رود.


وی داشتن هدف،کسب مهارت، انگیزه و پشتکار را از اصول بنیادی مرتبط با این حوزه دانست و به تلاش مجدانه برای دستیابی به این اصول تأکید کرد. 


در ادامه این همایش تیم کافه بازار بعد از معرفی این شرکت به‌عنوان یک مجموعه کارآفرین موفق به ارائه فرهنگ و ارزش‌های سازمانی، ساختار و گسترش شرکتی و چالش‌های فنی اشاره نمود. پخش کلیپ معرفی کافه بازار و پرسش و پاسخ کارآفرینی و ارائه باید و نبایدهای تصمیم‌گیری در مورد کسب‌وکار از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

نظرات بینندگان