کد خبر: ۹۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
در بیمارستان های خصوصی و دولتی فارس برگزار می شود؛

طرح سلامت معنوی

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكی فارس از برگزاری طرح سلامت معنوی در بیمارستان های خصوصی و دولتی خبر داد.
برگزاری طرح سلامت معنوی در بیمارستان های خصوصی و دولتی فارس
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز فارس، دكتر اكبر اجرایی در نشستی كه با حضور اعضای شورای اقامه نماز دانشگاه و مسئول دفتر ستاد اقامه نماز استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: نهاد رهبری دانشگاه اقدامات بسیار خوبی در حوزه نماز، قرآن و عترت انجام می دهد كه امیدواریم با در اختیار گذاشتن مستندات آن بتوانیم گزارش جامع و كاملی را برای ستاد اقامه نماز استان ارسال نمائیم.

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكی شیراز ضمن اشاره به فرآیند اجرای طرح سلامت معنوی ابراز داشت: بحمدلله در سال گذشته و امسال این طرح یكی از برنامه های موثر و مستمر دانشگاه بوده و از اساتید ستاد اقامه نماز و اساتید روحانی دانشگاه استفاده نموده ایم و درصدد برگزاری دوره در بیمارستان های خصوصی علاوه بر بیمارستان های دولتی هستیم.

وی با اشاره به اینكه بنابر تفاهم نامه ستاد اقامه نماز با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی؛ 10 هزار پرستار باید در دوره سلامت معنوی و آشنایی با احكام مبتلی به بیماران شركت نمایند، از روند اجرای این برنامه در سراسر استان ابراز رضایت كرد.

دكتر اجرایی همچنین از پایان یكی از پروژه های دانشجویی در زمینه مسجد خبر داده و افزود: 165 مسجد بصورت پرسشنامه ای در این طرح شركت نمودند و سوالاتی از نمازگزاران، ائمه جماعت و مسئولین مسجد با پرسشنامه های متفاوت تهیه گردیده كه بزودی نتایج آن اعلام می گردد.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام محمدشریف حسینی مسئول دفتر ستاد اقامه نماز استان فارس از كسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشكی فارس در بین دانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور خبر داده و از زحمات دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه و شورای نماز تقدیر كرد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان