کد خبر: ۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹

رجوی همراهی عواملش با آشوبگران داخلی را تایید کرد

همسر سرکرده گروهک مجاهدین خلق از دستگیری تعدادی از عواملش در جریان آشوب های اخیر از جمله 25 بهمن خبر داد.

مریم رجوی، همسر سرکرده گروهک مجاهدین خلق بار دیگر از اقدامات جریان فتنه برای ایجاد آشوب در روزهای 25 بهمن و اول، دهم و هفدم اسفند تقدیر کرد.
وی در عین حال به شکست این تلاش ها اذعان کرد اما برای بیان علت آن از عبارت سرکوب استفاده کرد.
همسر سرکرده گروهک تروریستی منافقین همچنین از دستگیری تعدادی از عواملش در جریان آشوب های اخیر از جمله 25 بهمن خبر داد.
وی با اشاره به برنامه های آشوب چند هفته اخیر گفت که "دستگیری شمار زیادی از اعضای خانواده مجاهدین و ساکنان اشرف و صدور احکام اعدام یا زندانهای طولانی‌مدت برای آنها، پخش پارازایت بر روی فرستنده‌های ماهواره‌یی و اعمال فشار و تهدید خانواده‌های ساکنان اشرف در داخل ایران" از اتهامات جمهوری اسلامی ایران است.
رجوی و گروهش که ترور بیش از 12 هزار نفر از شخصیت ها و مردم عادی کشورمان را در کارنامه اش ثبت کرده، همچنین خواستار اجرای آنچه "طرد ایران از جامعه بین‌المللی"نامیده، شده است.
‌مریم رجوی روز دهم اسفندماه هم ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موسوی و کروبی، خواستار اتمام سریع حصر موسوی و کروبی شده بود.

رجوی پس از 25 بهمن در پیامی حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را پیروان واقعی این گروهک تروریستی نامید و تاکید کرد که اقدامات حامیان حوادث 25بهمن نشانه قاطعی است از اینکه "با در پیش گرفتن راه و رسم اشرف" به دنبال براندازی در ایران است.

تایید سخنان وزیر اطلاعات

اما اذعان سرکرده گروهک تروریستی منافقین به دستگیری نیروهایش در برنامه های آشوب داخلی در حالی صورت گرفته است که پس از ترور شهید ژاله در روز 25 بهمن، این گروهک با ابراز خوشحالی ادعا کرد که "تاکنون هیچ‌یک از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران دستگیر نشده است."

اوایل اسفندماه حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در برنامه تلویزیونی "دیروز، امروز و فردا " درباره ترور شهید صانع ژاله گفت: در این خصوص فردی دستگیر شده که اسلحه داشته و از مجموعه نفاق است. وی برای اقداماتی که انجام داده از سوی منافقین مأموریت داشته و افرادی را به شهادت رسانده است.
مصلحی با اشاره به اینکه حتی گلوله‌ای که وی شلیک کرده مشخص شده، خاطرنشان کرد: منافقان سعی داشتند وی را از کشور خارج کنند اما توسط ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شد و در حال حاضر اطلاعات بسیار مناسبی را در اختیار مأموران وزارت اطلاعات قرار داده است.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: با دستگیر شدن این فرد در 2 روز گذشته وی اطلاعات خوبی در خصوص همراهی نفاق با جریان فتنه به وزارت اطلاعات داده است که مشخص می‌شود آنها با تمام سرمایه‌گذاری‌های خود نتوانسته‌اند در 25 بهمن چیزی به دست آورند.
در همین حال برخی منابع گزارش دادند که مریم رجوی برای حضور گسترده و پر رنگ در اغتشاشات 25 بهمن، با واحدهای عملیاتی اعزامی به تهران در تماس مستقیم بوده و دستور شلیک به سوی جمعیت خودجوشی را صادر می‌کند که برای دفاع در مقابل جماعت اندکی آشوبگران به مقابله برخواسته بودند و در این عملیات تروریستی که عصر روز دوشنبه 25 بهمن در منطقه قصرالدشت تهران به وقوع پیوست، دانشجوی بسیجی‌ صانع ژاله به شهادت رسید و چندین نفر به شدت مجروح شدند.

حلقه های ارتباط سران داخلی آشوب با مجاهدین خلق

در هفته های اخیر اطلاعات زیادی از ارتباط سران داخلی فتنه و اطرافیان آنان با اعضای گروهک مجاهدین خلق منتشر شده است به طوری که کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی در گزارش رسمی خود درباره جریان فتنه و آشوب 25 بهمن اعلام کرد که اردشیر امیر ارجمند، مشاور موسوی، رابط اصلی جریان آشوب گروهک منافقین است.

در این گزارش همچنین با بیان اینکه "تعدادی از عناصر منافقین در روز 25 بهمن دستگیر شده اند"، آمده است: طبق اسناد اطلاعاتی تیمی از منافقین مأموریت کشته‌سازی را به عهده داشت. این تیم پس از شهادت شهید صانع ژاله، خبر کشته شدن وی را از طریق سر‌پل خارج به منافقین منتقل و بلافاصله منافقین در سایت هرانا (ساعت 8 شب) آن‌را منتشر می‌کنند.

همچنین گفته شده است که مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی هم به همراه امیر ارجمند در تشکلی تحت عنوان «شواری هماهنگی راه سبز امید» نشست‌های متعددی با مرکزیت گروهک تروریستی منافقین در اروپا داشته است.

همکاری سران داخلی فتنه و اطرافیان آنان با مجاهدین خلق در حالی است که ترور دست کم دوازده هزار نفر از شهروندان ایرانی، همراهی با صدام در جنگ علیه ایران و قتل عام چند صدهزارنفر از کردها و شیعیان عراق تنها بخشی از وقایع تلخ ثبت شده در کارنامه سیاه این گروهک است.

انتهای پیام/85

نظرات بینندگان