کد خبر: ۹۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه خرامه:

از انقلاب تا به امروز بر شدت دشمنی آمریکا با ملت ایران افزوده شده

فرمانده سپاه خرامه گفت: پس از انقلاب تا به امروز بر شدت دشمنی آمریکا با ملت ایران افزوده شده و از این رو شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران نیز روز به روز رساتر گردیده و ادامه یافته است.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه در آستانه روز بزرگ و فراموش ناشدنی 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روزی است که این مرز و بوم در سه مقطع زمانی، هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را توسط امام (ره)، نوجوانان و جوانان انقلابی لگد مال کرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Aban/12%20ghani/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

وی افزود:13ابان روزی است که امام (ره) در سال 43 با فریاد انقلابی اش توطئه و طرح ننگین کاپیتولاسیون را افشاء نمود و در خفقان آن ایام، مردانه در مقابل آمریکا ایستاد، روزی است که در سال 57 دانش آموزان انقلابی دلاورانه در مقابل توطئه های آمریکایی رژیم منحوس پهلوی ایستادند و جمعی از آن عزیزان به فیض شهادت نائل گشتند و بالاخره روزی است که در سال 58 جمعی از دانشجویان مبارز و انقلابی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر نمودند و مورد تمجید امام (ره) قرار گرفتند و انقلاب دوم را ایجاد نمودند.


افشاریان ادامه داد: تقابل جبهه حق  و باطل  مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه از اول خلقت  تا پایان آن جبهه حق در مقابل جبهه باطل بوده و خواهد بود، امروز نظام استکباری به سرکردگی آمریکای جنایتکار به فرموده امام(ره) شیطان بزرگ است و شیطان هیچگاه تغییری در اعمال و رفتارش ایجاد نگردیده و نخواهد گردید.


فرمانده سپاه خرامه بیان داشت: اعمال شیطانی آمریکا از ابتدای پیدایش این نظام استکباری تا به امروز در سراسر جهان صدها مورد و مصداق دارد که بشریت امروز و ملت های آزاده را آزرده خاطر نموده است، امروز کارگردان و عامل اصلی همه جنایت ها و فجایع قطعا همین شیطان بزرگ و آمریکای جنایتکار است.


وی گفت: امروز بی خانمان شدن کودکان یمنی، کشته شدن ده ها، صدها و هزاران انسان مظلوم سوریه، به خاک و خون کشیده شدن شیعیان مظلوم نیجریه، به و جود  آمدن نیروهای سلفی تکفیری و خوارج زمان، خیانت ها و جنایت های بیشمار در کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین و ده ها و صدها مورد دیگر تحت هدایت و رهبری شیطان بزرگ صورت می پذیرد، شاخص این فجایع در فلسطین مظلوم و حمایت از غده سرطانی منطقه، اسراییل جنایتکار است.


افشاریان ادامه داد: آیا خیانت ها و جنایت های شیطان بزرگ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز قابل فراموشی است؟ آیا توطئه های امنیتی ابتدای انقلاب، ماجرای طبس، جنگ تحملیی 8 ساله، لانه جاسوسی، تحریم های ظالمانه و همه جانبه، فتنه های سیاسی 78 و 88، حمله به هواپیمای مسافربری  و فاجعه ی خونین مکه در سال 66 فراموش شدنی است؟ آیا بدعهدی ها و فریب های این شیطان بزرگ در قالب برجام و مذاکرات هسته ای در این چند سال گذشته قابل اغماض است؟


فرمانده سپاه خرامه گفت: پس از انقلاب تا به امروز بر شدت دشمنی آمریکا با ملت ایران افزوده شده و از این رو شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران نیز روز به روز رساتر گردیده و ادامه یافته است، امروز ایستادگی در مقابل استکبار و شعار مرگ بر آمریکا، یک امر بدیهی، عقلی و منطقی است، امروز فریادهای مرگ بر آمریکا باعث خشنودی همه مظلومان و آزادی خواهان منطقه و جهان و تقویت جریان های مقاومت و دوستداران انقلاب اسلامی است.


وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان بیان داشت: امروز پایداری و استمرار انقلاب اسلامی در گرو حفظ  همین روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است، فلذا در این روز تاریخی، شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» را سر می دهیم و با حضور حماسی خود بار دیگر توطئه ها و خیانت های «شیطان بزرگ» را خنثی خواهیم کرد.

نظرات بینندگان