کد خبر: ۹۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
صبح فردا برگزار می شود

اولین تجمع زائرین اربعین حسینی در حرم شاهچراغ

نماینده شورای راهبری جوانان ستاد اربعین کشور در استان فارس گفت: نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در استان فارس صبح فردا 14 آبان ماه آبان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
اولین تجمع زائرین اربعین حسینی در حرم شاهچراغ
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سجاد حسنی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین و مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان فارس و  سایر دستگاه‌های اجرایی  روز جمعه 14 آبان مصادف با  4صفر نخستین تجمع ملی زائرین اربعین استان فارس ساعت 9 تا 11هماهنگ با سراسر کشور در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار می‌شود.

دبیر نخستین تجمع سراسری زائرین اربعین در استان فارس هدف از برگزاری این تجمع را آماده‌سازی فضای کشور و توجه دادن افکار ملی و بین‌المللی به این حماسه عظیم جهان تشیع، معرفی و تبیین شعار پیاده‌روی اربعین امسال (انی احامی ابدا عن دینی ) و تبیین نکات امنیتی، آموزشی و بهداشتی به زائرین دانست.

حسنی گفت :در این تجمع برنامه‌های فرهنگی مانند سخنرانی اساتید و مداحی، مدحان اهل بیت (ع) و روایتگری واقعه کربلا از مدینه تا شام با توجه ویژه به مصائب حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود. 

بنا به گفته دبیر نخستین تجمع زائرین اربعین در این مراسم بسته‌های فرهنگی نیز بین زائرین توزیع و برای طرح زیارت نیابتی شهدا از سوی زائران ثبت‌نام می‌شود.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان