کد خبر: ۹۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵

خروش مردم ولایتمدار لارستان علیه استکبار جهانی+تصاویر

راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی با فریادهای بلند و محکم در محکومیت توطئه‌ها و جنایت‌های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و با شعار همیشگی مرگ بر آمریکا در لارستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه؛ تجمع بزرگ یوم‌الله 13 آبان از صبح امروز با حضور استاندار فارس و مسئولین استان و شهرستان، اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، ورزشکاران، طلاب و روحانیون و با شعار «مرگ بر آمریکا» در شهر لار برگزار شد.



تعداد زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان صبح امروز (پنج‌شنبه 13 آبان) همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار در میدان شهید نصیری‌لاری دور هم جمع شدند تا یک‌بار دیگر ثابت کنند برای نسل جدید انقلاب، شعار «مرگ بر آمریکا» نه‌تنها رنگ نباخته بلکه پرشور از گذشته فریاد زده خواهد شد.



امروز مردم دیار سیدعبدالحسین موسوی‌لاری همپای با دیگر مردم سرزمین ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب خشم و نفرت خود را از اربابان زور و ستم با فریاد «مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم» در آسمان آبی لارستان طنین‌انداز کردند.



در این راهپیمایی ملت استکبارستیز لارستانی، دانش‌آموزان و دانشجویان با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند و از مسئولان خواستند تا به این شیطان اعتماد نکنند.


تجمع‌کنندگان یوم‌الله 13 آبان با حمل پلاکاردهایی خطر نفوذ را به مسئولان یادآوری کردند. در این مراسم آهنگ انقلابی حامد زمانی با عنوان مرگ بر آمریکا از طریق پخش‌کننده‌های نصب‌شده در مسیر پخش می‌شد.



جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم به ایراد سخن پرداختند. گروه سرود مصباح‌الهدی آهنگ «مرگ بر آمریکا» را هم‌خوانی کردند. پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس نیز توسط دانش‌آموزان به آتش کشیده شد.


در پایان مراسم قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در 7 بند قرائت شد.

نظرات بینندگان