کد خبر: ۹۹۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستان کازرون؛

مسافر پرواز ابدیت تا آسمان بدرقه شد

با حضور مسئولان شهرستان کازرون پیکر هادی شفیعی مدیر مسئول سایت تحلیلی و خبری کازرون خبر بر دستان مردم این شهرستان تشییع و در قطعه هنرمندان امامزاده سید محمدنوربخش به خاک سپرده شد.
به گزارش شیرازه، دراین مراسم که عصر امروز( 13 آبان ماه) در شهرستان کازرون انجام شد،همه آمده بودند، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، زن و مرد،آمده بودند تا با خبرنگار مجاهد، انقلابی، مومن و متعهد شهرشان خداحافظی کنند و او را که مسافر پرواز ابدیت شده بود تا آسمان بدرقه کنند، مردمی که در جواب سوالات خبرنگار شیرازه، فقط بغض کردند و سرشان را به علامت تاسف و تاثر تکان دادند و قطره های اشک چشمانشان را بدرقه راه هادی شفیعی کردند.

کمی آنطرف تر و در میان مردم  خانواده اش حضور داشتند، پدر ومادری که در برابر خواست و اراده خداوند تسلیم بودند و همسری که تنها 7 ماه از زندگی مشترکش با هادی شفیعی گذشته بود و تنها ذکر لبانش یا حسین و یا رقیه بود، درست مثل همسرش که با ذکر یاحسین و یا رقیه به دیدار معبودش شتافت و خواهران و برادرانی که بی تاب بودند و شاید به خاطرات دوران کودکیشان با هادی فکر می کردند و به هفته آینده و 19 آبان که روز تولد برادرشان بود.
مسافر پرواز ابدیت تا آسمان بدرقه شد

مرگ هادی شفیعی شهادت گونه بود

امام جمعه شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه مرگ و زندگی دست خداوند است و خداوند این دو را خلق کرد تا بندگانش را امتحان کند، گفت: مرگ سراغ همه می آید، مهم این است که انسان با عزت، ایمان و آبرو از دنیا برود که مرگ آقای شفیعی این گونه و همچون شهیدان به دیدار معبودش شتافت.
حجت الاسلام محمد خرسند ضمن ابراز تاسف و تاثر از مرگ هادی شفیعی تصریح کرد: وی یک جوان انقلابی، ولایت مدار،مومن، متعهد و دغدغه مند بود که بی شک جای خالی او در شهرستان کازرون احساس می شود.
وی به دغدغه های خبرنگار مجاهد سایت کازورن خبر اشاره کرد و ادامه داد: دغدعه های هادی شفیعی همان دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری بود و در بحث بصیرت افزایی در دانشگاه برایش اهمیت خاصی داشت.
امام جمعه شهرستان کازورن در بخش دیگری از سخنانش به لغو سفر زیارتی خود اشاره کرد و بیان داشت: بخاطر حضور در مراسم تشییع جنازه و همین طور مراسم ختم این جوان فعال و دغدغه مند سفر به مشهد مقدس را لغو کرده تا بتوانم در این مراسم ها حضور داشته باشم.
حجت الاسلام خرسند ابراز امیدواری کرد: همکاران و دوستان هادی شفیعی پرچم وی را بر زمین نگذارند و مسیر و راه او را ادمه بدهند.

مرحوم هادی شفیعی تاثیرات زیادی در سالم سازی فضای مجازی شهرستان کازرون داشت
مسافر پرواز ابدیت تا آسمان بدرقه شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون گفت: مرحوم هادی شفیعی ترسی از فضاسازی های مجازی و جوسازی ها نداشت و تاثیرات زیادی در سالم سازی فضای مجازی شهرستان داشت.
غلامرضا شرفی ابراز داشت: مدیر مسئول سایت کازرون خبر جوان انقلابی و دغدغه مند بود که بدون در نظر گرفتم مصالح خود و خانواده اش رسالتی که بر عهده گرفته بود را انجام میداد.
وی ادامه داد: این جوان انقلابی و مجاهد علاوه بر فضای مجازی رسانه ای در فضای مجازی اجتماعی از جمله واتس آپ و تلگرام و... صاحب نظر بود و نیروهای متعهد زیادی تربیت کرد.
مسافر پرواز ابدیت تا آسمان بدرقه شد
لازم به ذکر مرحوم هادی شفیعی، مسئول سابق بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، عضوشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس و کشور، دبیر اولین دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در کازرون و از فعالین جهادگر بسیجی و همچنین مدیر مسئول سایت کازرون خبر بود که در ابتدای هفته جاری در بیمارستان نمازی شیراز بستری  و بعد از ظهر سه شنبه(11 آبان ماه) جان به جان آفرین تسلیم کرد و امروز عصر (13 آبان ماه) در میان حزن و اندوه خانواده، مردم و مسئولان شهرستان کارزون در دل خاک آرام گرفت.
شیرازه، ضمن تسلیت به خانواده مرحوم هادی شفیعی و آرزوی صبر برای آنها،  برای وی نیز علو درجات از درگاه خداوندی مسئلت می کند، روحش شاد، خدایش بیامرزد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بسیجی سابق
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵
0
همیشه به یاد خوبی ها و مهربانی هایت هستم ...روحت شاد...