کد خبر: ۹۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵

بازدید معاونین ارشد اشتغال کمیته امداد کشور از دهکده گردشگری عباس برزگر

معاونین کمیته امداد کشور به همراه مدیران کل استانهای اصفهان، گیلان و فارس از دهکدیه گردشگری عباس برزگر در بوانات دیدن کردند.

به گزارش شیرازه  به نقل از  حرف رسا،  امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به همراه معاون آموزش و معاون طرح های اقتصادی، معاون آموزش و معاون مهارت و اشتغال کمیته امداد کشور به همراه مدیران کل استانهای اصفهان، گیلان و فارس و معاونین، فرماندار شهرستان بوانات و مسئولین شهرستانی کمیته امداد از طرح گردشگری دهکده گردشگری عباس برزگر در روستای بزم شهرستان بوانات دیدن کردند.

در این بازدید مدیران ارشد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و همراهان از ایده ها و چگونگی رشد و توسعه یکی از جوانان بواناتی که با دست خالی توانسته بعنوان کارآفرین برتر کشور خصوصا در زمینه گردشگری موفق باشد آشنا شدند.


در این بازدید عباس برزگر صداقت و استفاده از داشته های روستایی روستای خود را رمز موفقیت خود دانست و گفت: روستاییان کشور عزیزمان ایران بهترین محصولات و سالمترین محصولات را تولید می کنند اما وقتی ما موفق خواهیم بود که تولیدات بومی و محلی روستاییان در کشور به قیمتی بالاتر از تولیدات صنعتی بفروش برسد.

نظرات بینندگان