کد خبر: ۹۹۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
در دیدار با روحانی مطرح شد

درخواست هیئت رئیسه فراکسیون امید برای تغییر مدیران درآستانه انتخابات

پارسایی گفت: قرار است تیمی از طرف دولت و فراکسیون برای تعامل و هماهنگی بیشتر بین این دو معرفی شود.
 به گزارش شیرازه، بهرام پارسایی پیرامون جلسه روز پنج‌شنبه هیئت رئیسه فراکسیون امید با روحانی اظهار کرد: در این جلسه که با حضور چند تن از مدیران و معاونین دولتی برگزار شد آقایان روحانی، عارف و برخی اعضای فراکسیون اظهارات خود را مطرح کردند.

پارسایی گفت که قرار است تیمی از طرف دولت و فراکسیون برای تعامل و هماهنگی بیشتر بین این دو معرفی شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: آقای روحانی همچنین از همراهی مجلس دهم با دولت در جهت پیش برد اهداف و برنامه ها و تعامل دو طرفه ابراز خرسندی کردند و گفتند که رای اعتماد به وزرا نشان داد که چه تعداد از مجلس با دولت همراه هستند و روشن کرد که اکثریت مجلس همراه دولت هستند.

پارسایی افزود: آقای عارف هم دراین جلسه کلیاتی از عملکرد فراکسیون و نحوه مدیریت جلسه رای اعتماد را تشریح کردند و گفتند که فراکسیون امید از نظر گفتمان همراه دولت هستند.

پارسایی با اشاره به طرح مشکلات اقتصادی، رکود و تعاملات سیاسی در حوزه داخلی و خارجی در این جلسه تصریح کرد: دغدغه نمایندگان عدم هماهنگی و همراهی برخی مدیران با دولت چه در بخش ملی و چه استانی بود و این که همچنان افرادی از دولت قبل هستند که بدون اینکه با دولت همراهی کنند. متاسفانه این وضعیت از تعامل و محافظه کاری گذشته و به سمت وادادگی رفته که امری خطرناک برای انتخابات آینده و همچنین پیش‌برد اهداف دولت است.

منبع: روزنامه کیهان


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵
0
متاسفانه فتنه گران و ایادی آنها در سراسر کشور پستهای مدیریتی در سازمانها را گرفته اند و نیروهای ارزشی هم برکنار و خانه نشین کرده اند و حالا می خواهند برای انتخابات آینده هم برنامه ریزی کنند تا کلا خیالشان راحت شود و دودستی مملکت را تسلیم آمریکای جنایتکار کنند