کد خبر: ۹۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵

دستبند پليس بر دستان 16 متهم تحت تعقيب در شيراز

پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت: در راستاي دستگيري مجرمين تحت تعقيب در شيراز، ماموران انتظامي اين شهرستان،‌ شناسايي و دستگيري اين افراد را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران موفق شدند 16نفر از كساني كه به دليل جرائم مختلف تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي بودند را شناسايي و براي دستگيري آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز اظهار كرد: در يك عمليات غافلگيرانه تعداد 16نفر از متهمان متواري در سطح شهرستان شيراز دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ ملك زاده خاطر نشان كرد: در اجراي طرح دستگيري اين افراد، 60 گرم حشيش، 27 گرم سوخته ترياك، 23 گرم ترياك، 7 گرم هروئين، 4 گرم شيره ترياك و 2 گرم شيشه كشف و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان دستگير شده توقيف و روانه پاركينگ شد.


اجراي طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در جاده هاي جنوب فارس

سرهنگ "حمدالله هوشمندي" گفت: با احترام به استحضار مي رساند طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز به مدت سه روز توسط ماموران پليس راه جنوب استان فارس در جاده هاي جنوبي اين استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي اظهار كرد: در اين طرح ماموران 17دستگاه خودرو را به دليل ارتكاب تخلفات حادثه ساز توقيف و به پاركينك منتقل، 20 دستگاه خودرو را به دادگاه اعزام و 10 دستگاه خودرو را نيز به اداره راه و شهرسازي معرفي كردند.

فرمانده پليس راه جنوب استان فارس از اعمال قانون مبلغ 9 ميليارد و 837 ميليون و 500 هزار ريال در خصوص يك هزار و 682 تخلف در اين طرح به دليل ارتكاب تخلف خبر داد و گفت: در اين طرح 605 دستگاه خودرو به دليل سرعت غيرمجاز، 199دستگاه خودرو سبقت غيرمجاز، 137 دستگاه خودرو به دليل انحراف به چپ، 119 دستگاه خودرو به دليل نقص سيستم، 349 دستگاه خودرو به دليل عدم استفاده از كمربند ايمني، 41 دستگاه خودرو به دليل استفاده از تلفن همراه و 232 دستگاه خودرو به دليل ساير جرائم راهنمايي و رانندگي اعمال قانون شدند.


کشف 158 كيلوگرم موادمخدر در فارس

سرهنگ "محمدجعفر تولايي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتي، مطلع شدند قاچاقچيان موادمخدر با استفاده از يك دستگاه خودرو زانتيا قصد دارند مقاديري موادمخدر را از راه هاي فرعي اين شهرستان انتقال دهند كه با استقرار در طول مسير تردد خودرو زانتيا، آن را متوقف، ‌راننده خودرو را دستگير و در بازرسي از آن ۶۰كيلوگرم ترياك كشف شد.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان بوانات هنگام كنترل خودروهاي عبوري بك دستگاه خودرو کامیون کشنده هوو مظنون و در بازرسي از آن ۷۶ کیلوگرم تریاک که بطرز ماهرانه ای در قسمت سقف کابین جلو کامیون جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگير كردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: در داراب نيز ماموران انتظامي آن شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در پاسگاه قلعه بیابان از یک دستگاه خودرو سمند 9 كيلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف و در اين رابطه دو نفر را دستگير كردند.

سرهنگ تولايي گفت: اين ماموران در عمليات ديگري در پاسگاه فورگ، به یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ به دو نفر سرنشين مظنون و پس از متوقف كردن آن در بازرسي از اين خودرو 12 كيلو و 500 گرم تریاک کشف و هر دو سرنشين خودرو را دستگير كردند.


کشف محموله سیگار قاچاق ميليوني در مهر

سرهنگ "غلامرضا فرماني" گفت: ماموران انتظامي شهرستان مهر به منظور مقابله با وردو كالاي قاچاق، اقدام به منترل خودروهاي عبوري در اطراف اين شهرستان كردند.

وي افزود: در اين راستان ماموران به یک دستگاه خودروپژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف كردند و در بازرسي از اين خودرو 379 هزار و 800 سيگار خارجي قاچاق كشف، خودرو را توقيف و به پاركينگ منتقل كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مهر اظهار كرد: با اشاره به دستگيري و معرفي راننده خودرو به مراجع قضائي، گفت: ارزش اين محموله سيگار خارجي قاچاق 290 ميليون ريال برآورد شده است.


محموله ميليوني كالاي قاچاق به مقصد نرسيد

سرهنگ "عبدالعظم انصاري" گفت: ماموران انتظامي شهرستان جهرم به منظور مقابله با افراد سود جو و قاچاقچيان كالا، اقدام به كنترل خودروهاي عبوري در جاده هاي اين شهرستان كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران به يك دستگاه اتوبوس مظنون و آن را در مقابل پلیس راه جهرم به شیراز متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: در بازرسي از اين اتوبوس ۸۵۰ ثوب انواع البسه و پوشاک به ارزش تقریبی 150 ميليون ريال كشف، راننده خودرو دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.


انتهای پیام/



نظرات بینندگان