کد خبر: ۹۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد اعلام کرد:

راه یابی 3 فیلم برگزیده استانی به جشنواره بین المللی رشد

دبیرچهل وششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد استان فارس گفت: پس از فراخوان ازسوی دبیرخانه جشنواره بین المللی رشد در فارس از 15 اثر به دبیرخانه جشنواره 7 اثر انتخاب که پس ازداوری 3 فیلم در بخش حضوری دانش آموزان پذیرفته و حائز تقدیر شدند.
 به گزارش شیرازه، یزدان دشتیان امروز درحاشیه برپایی این جشنواره اظهار داشت: فیلم های برگزیده دانش آموزی استان فارس به جشنوراه تهران خانه دوست همین جاست به کارگردانی مرتضی علی مرادی، چنگی برچوب کاری از یاسین فرخی و دوباره می روئیم به کارگردانی سنا اسماعیل زاده است.
 
وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در سال جاری چهل وششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد از همزمان با استان های تهران، سمنان، گیلان، هرمزگان از 15 تا 21 آبان ماه جاری در فارس در حال برگزاری است، افزود: فیلم های برگزیده در80 سالن استان فارس که از این تعداد 10 سالن در شیراز به مدت دو هفته در 53 منطقه و 6 مرکز پردیس دانشگاهی فرهنگیان به نمایش درمی آید.

دشتیان بیان داشت: جشنواره بین المللی رشد با محتوای علمی، آموزشی و تربیتی انتظار می رود معلمان درکنار دانش آموزان با دید علمی و آموزشی به این رویداد فرهنگی ورود کنند.

وی اضافه کرد: شکوفایی استعدادهای علمی، آموزشی، هنری و تربیتی در قالب ساخت فیلم به ویژه فیلم های مستند از دیگر رویکرد این جشنواره ملی است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان