کد خبر: ۱۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

آزادی ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: علاوه بر آزادی ۱۲۰ زندانی، از ورود ۱۳۳ نفر نیز به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی با مشارکت سپاه فجر، ستاد دیه، اداره کل زندان‌ها، دادگستری فارس و خیرین نیک‌اندیش فارس برگزار شد.

 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی از زندان آزاد می‌شوند، گفت: مبلغ دو میلیارد و پنجاه میلیون تومان برای آزادی این زندانیان پرداخت شده و علاوه بر این مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان نیز به‌صورت گذشت و اعسار بوده است. 

وی با بیان اینکه همچنین از ورود ۱۳۳ نفر به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است، گفت: اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره حقوقی از دیگر بخش‌های سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی بوده است. 

آزادی ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اینکه همراهی و همدلی نهادها، دستگاه‌ها و خیرین فارس عامل موفقیت طرح نذر رهایی است، افزود: نذر رهایی یک حرکت تأثیرگذار فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که به‌عنوان شاخص و الگو در سطح کشور مطرح شده است.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان