کد خبر: ۱۶۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره کار آباده در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

آباده بزرگ‌ترین شهرستان جامعه کارگری فارس

رئیس اداره کار، رفاه و امور اجتماعی شهرستان آباده گفت: شهرستان آباده با دار بودن یازده هزار جمعیت کارگری و هفت شرکت بزرگ بالای صد نفر، جز یکی از شهرستان‌های بزرگ استان فارس از نظر جامعه کارگری محسوب می‌شود.

سعید شهریاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، ضمن تبریک به جامعه کار و تلاش، افزود: شهرستان آباده با دار بودن ۱۱ هزار جمعیت کارگری و هفت شرکت بزرگ بالای ۱۰۰ نفر، جز یکی از شهرستان‌های بزرگ استان فارس از نظر جامعه کارگری محسوب می‌شود.


وی ادامه داد: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، با رصدی که از کارگاه‌های مختلف در حوزه‌های کارگری، کارفرمایی و ایمنی بهداشت دارد، در حوزه‌های کارگری و تولید توانسته هم‌افزایی بالایی با صاحبان صنایع و فعالان کارگری در حوزه‌های کارگری داشته باشد. 

آباده ،بزرگترین شهرستان جامعه کارگری فارس


شهریاری اضافه کرد: ما انجمن‌ها و تشکلات صنفی مختلفی که در حوزه‌های کارگری و کارفرمایی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند برای ما هستند در سطح شهرستان داریم و امیدواریم که در سطح شهرستان آباده بتوانیم توسعه داشته باشیم. 


رئیس اداره کار، رفاه و امور اجتماعی شهرستان آباده با تأکید بر اینکه هدف ما این است که بتوانیم کاری کنیم که دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان برای کارگاه‌های مختلف و صاحبان صنایع، در حوزه‌های تولید تسهیل ایجاد کنند و همچنین جامعه کارگری به طور مستقیم و غیرمستقیم از آن بهره‌مند شوند، تصریح کرد: ان‌شاءالله با توکل بر خدا و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین استفاده از نیروهای پر توان در سطح شهرستان بتوانیم چرخ صنعت را به قدرت در بیاوریم و باعث رشد و رونق هر چه بیشتر اقتصاد منطقه باشیم.


انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، کارگر ، فارس ، آباده
نظرات بینندگان