یادداشت/ محمود محمدی کیان
ستاد انتخاباتی روحانی در حسرت چهرهها!
بار دیگر و با وجود اعلام قبلی مبنی بر حضور چهرههای سرشناس دولت در ستادهای انتخاباتی روحانی در شیراز، این بارقرعه خُلف وعدههای پیاپی به نام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت تدبیر و امید افتاد.
به گزارش شیرازه، عصر چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه قرار بود که 100 ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس با عنوان ستادهای توسعه و عدالت با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت روحانی گشایش یابد؛ اما در کمال تعجب و با وجود تبلیغات وسیع، این امر اتفاق نیفتاد تا اینبار هم مانند هفته گذشته که محمدعلی نجفی مشاور رئیس جمهور با وجود اعلام قبلی در مراسم گشایش ستاد روحانی در شیراز حضور نیافته بود، بدقولی مسؤولین دولتی تکرار شود.
با این حساب به نظر می رسد که دستاندرکاران تبلیغات و انتخابات حسن روحانی برای جمع کردن مردم و شلوغ کردن درب ستادهای خود، باید به فکر ترفندهای دیگری باشند؛ چراکه داستان تکراری خُلف وعدههای پیاپی، نه تنها عایدی انتخاباتی برای آنها نداشته است، بلکه سبب شده که در ضمیر ناخودآگاه افراد داستان چوپان دروغگو در اذهان متبادر شود.
البته بدیهی است از منظر برخی، استفاده از نام و عنوانِ اشخاصِ مطرح کشوری برای جمع کردن مردم در میتینگهای انتخاباتی خود یک روش انتخاباتی به شمار میرود، اما این دوستان متوجه نیستند که این روش، دیگر سوخته و قدیمی شده؛ چراکه وقتی از چند روز قبل با تبلیغات انبوه به مردم اعلام کنیم که فلان وزیر در مراسمی خاص شرکت خواهد کرد، اما در روز موعود این اتفاق نیفتد، خود به خود موجبات تکدر خاطر حضار را فراهم آورده و مردم خواهند پرسید که چرا با ما صادقانه رفتار نکرده و اینگونه مردم را سر کار گذاشته اند؟
به هر حال سریال تکراری خُلف وعدههای ستاد انتخاباتی روحانی در فارس، سبب شده است تا تنها این نکته به اذهان خطور کند که آقایان میخواهند به هر شیوهای شده مردم را به ستادهای انتخاباتی خود بکشانند؛
به قول شاعر:
طاعت از دست نیاید گُنهی باید کرد، در دل دوست به هر حیله رهی باید کرد!!
با این حساب به نظر می رسد که دستاندرکاران تبلیغات و انتخابات حسن روحانی برای جمع کردن مردم و شلوغ کردن درب ستادهای خود، باید به فکر ترفندهای دیگری باشند؛ چراکه داستان تکراری خُلف وعدههای پیاپی، نه تنها عایدی انتخاباتی برای آنها نداشته است، بلکه سبب شده که در ضمیر ناخودآگاه افراد داستان چوپان دروغگو در اذهان متبادر شود.
البته بدیهی است از منظر برخی، استفاده از نام و عنوانِ اشخاصِ مطرح کشوری برای جمع کردن مردم در میتینگهای انتخاباتی خود یک روش انتخاباتی به شمار میرود، اما این دوستان متوجه نیستند که این روش، دیگر سوخته و قدیمی شده؛ چراکه وقتی از چند روز قبل با تبلیغات انبوه به مردم اعلام کنیم که فلان وزیر در مراسمی خاص شرکت خواهد کرد، اما در روز موعود این اتفاق نیفتد، خود به خود موجبات تکدر خاطر حضار را فراهم آورده و مردم خواهند پرسید که چرا با ما صادقانه رفتار نکرده و اینگونه مردم را سر کار گذاشته اند؟
به هر حال سریال تکراری خُلف وعدههای ستاد انتخاباتی روحانی در فارس، سبب شده است تا تنها این نکته به اذهان خطور کند که آقایان میخواهند به هر شیوهای شده مردم را به ستادهای انتخاباتی خود بکشانند؛
به قول شاعر:
طاعت از دست نیاید گُنهی باید کرد، در دل دوست به هر حیله رهی باید کرد!!
منبع: فارس
نظرات بینندگان