کد خبر: ۱۵۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هنر شعر موجب پایداری و گسترش ارزش های دینی می شود

سردار محبی گفت:هنرشعر به دلیل رابطه‌ای که با فطرت انسان دارد می‌تواند موجب پایداری، گسترش و تثبیت ارزش‌های دینی و انقلابی باشد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ماه شعبان گفت:آیین اختتامیه یازدهمین کنگره شعر سپاه چهارشنبه سوم اسفند ماه در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: سپاه در کنار ارائه خدمات در جنبه‌های گوناگون نظامی، اجتماعی، امنیتی و محرومیت زدایی در عرصه هنری هم ورود دارد و فعالیت‌های چشم گیری در این حوزه داشته است همچنین سپاه در عرصه های مختلف فعال بوده و همچنین در حوزه ی فرهنگ و هنر در قالب هفت صنف دعوت به همکاری کرده است. شاعران، نویسندگان، راویان، مداحان و فعالان فضای مجازی جزو همین حوزه ها هستند.

سردار محبی بیان کرد: هنر شعر به دلیل رابطه‌ای که با فطرت انسان دارد می‌تواند موجب پایداری، گسترش و تثبیت ارزش‌های دینی و انقلابی باشد. 

همچنین معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد:اگر یک تمدن بخواهد خود را حفظ کند، چاره‌ای ندارد جز اینکه در قالب هنر ارائه شود همچنین هنر شعر به دلیل نفوذی که دارد، می‌تواند فرهنگ و ارزش‌ها را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه این کنگره از ۶ محور تشکیل شده،اضافه کرد: یکی از محور های اساسی حادثه حرم شاهچراغ(ع) بود همچنین جهاد تبیین، خورشید ولایت، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و پوشش اسلامی، طنز و شهدای شاهچراغ(ع) را از دیگر محورها است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: ١٠٠٠ نفر از مردم شیراز و خانواده شهدای حرم شاهچراغ و امنیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، شعر ، سپاه ، فارس
نظرات بینندگان