کد خبر: ۱۵۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز در گفتگو با شیرازه خبر داد:

تغییر مسیر دو خیابان معدل و اردیبهشت به منظور روان‌سازی ترافیک شیراز

‌ رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز از تغییر مسیر دو خیابان معدل و اردیبهشت به منظور روان‌سازی ترافیک در این کلانشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، پس از تغییر ساعات ادارات و بازگشت آن به روال قبل در روز یکم اسفندماه  به دلیل همزمانی ساعت اداری و شروع مدارس شاهد ترافیک سنگینی در سطح شهر شیراز بودیم که همین امر موجی نارضایتی و تاخیر در شروع کار کارمندان و شهروندان شیرازی شد.

 علاوه بر این مطلع شدیم تغییر مسیر دو خیابان اردیبهشت و معدل توسط پلیس راهور نیز بر این موضوع دامن زده و شدت ترافیک را افزایش داده است.

به همین منظور گفتگویی با حمید کریمی رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز انجام دادیم تا از جزئیات این طرح  و همچنین تاثیر آن بر ترافیک کلانشهر شیراز مطلع شویم.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه بامداد یکم اسفندماه طرح ترافیکی در شیراز اجرایی شده که بر اساس آن مسیر تردد خودروها در انشعابات خیابان زند و مسیر خیابان معدل و اردیبهشت تغییر کرده است، گفت: این مساله و عدم آگاهی برخی شهروندان تا چند روز اول می‌تواند باعث ایجاد ترافیک شود که به همین خاطر همکاران ما با حضور فیزیکی در این مکان‌ها در حال اطلاع‌ رسانی به شهروندان هستند.

کریمی ادامه داد: با توجه به مشکلات ترافیکی که در انشعابات بلوار زند غربی به ویژه خیابان‌های فلسطین، بیست‌متری، خلیلی، اردیبهشت و محدوده پوستچی، همچنین عدم دسترسی آسان شهروندان از سمت ملاصدرا به محدوده میدان امام حسین و خیابان زند، چنین طرحی جهت روان‌سازی ترافیک اجرا شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز با اشاره به حجم بالای مراکز درمانی، آزمایشگاه‌های بزرگ شهر و مطب پزشکان مختلف در این محدوده و عرض کم معابر، اجرای این طرح را ضروری دانست و گفت: خیابان اردیبهشت از سمت مشیر فاطمی به سوی ملاصدرا و خیابان معدل از ملاصدرا به سمت مشیر فاطمی تغییر جهت داده شده است.

وی در تشریح دقیق‌تر طرح عنوان کرد: پیش از این خیابان معدل از پوستجی تا ملاصدرا به صورت یکطرفه قابل تردد بود اما اکنون برعکس شده و این خیابان از ملاصدرا به سمت پوستچی و خیابان اردیبهشت هم معکوس شده و از مشیر فاطمی تا ملاصدرا قابل تردد است.

رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز این طرح که از یکم اسفندماه آغاز شده تا یک هفته توسط همکاران به صورت ارشادی دنبال می‌شود و پس از آن در صورت عدم اجرا اعمال قانون خواهد شد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان