کد خبر: ۱۵۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس خبر داد:

۲ کشته و ۵ مصدوم در یک مراسم عروسی در قیر و کارزین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: اجرای رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در شهرستان قیروکارزین ، ۲ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس چهارشنبه دهم اسفند از کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن پنج نفر در یک عروسی در قیر و کارزین خبر داد و گفت: این حادثه شامگاه سه‌شنبه نهم اسفند رخ داده است.

وی افزود: تیراندازی منجر به قتل در روستای "کردیل" بخش "افزر" شهرستان "قیروکارزین"، حادث شده و بلافاصله پس از گزارش، ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام می‌شوند.

افرامن اضافه کرد: براساس بررسی‌ها، فردی حدود ۳۸ ساله در مراسم عروسی با اسلحه شکاری، به صورت سحوی اقدام به تیراندازی کرده و این حرکت منجر به فوت یک پسر و دختر ۹ ساله و مصدومیت ۵ نفر از میهمانان شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: براساس تحقیقات ماموران و پس از مشخص شدن ضارب، با رایزنی بزرگان و متنفذین محل، قاتل با اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی کرد.

افرامن با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات به عمل ارتکابی اعتراف کرده است، گفت: پس از تشکیل پرونده، این فرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است.

این مقام انتظامی گفت: متاسفانه تیراندازی در مراسم‌ جشن و عزا از رسوم غلط محسوب می‌شود و در اکثر اوقات، منجر به حوادثی تلخ و ناگوار شده است به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم که این رسم غلط به فراموشی سپرده شود.

افرامن تاکید کرد: پلیس در صورت مشاهده استفاده از اسلحه در مراسم‌ مختلف شادی و عزا، برخورد قانونی و شدیدی با متخلف یا متخلفان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان