کد خبر: ۱۵۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
وصیت نامه سردار شهید آذر پیکان:

مبادا از اسلام فاصله بگيريد كه شروع ضلالت است

سردار حجت‌اله آذرپیکان در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به دخترانش نوشت، مبادا از اسلام فاصله بگيريد كه شروع ضلالت است.
به گزارش خبرنگار گروه قطعه شهدا پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت الله آذرپیکان دهم شهریورماه ۱۳۳۵ در فسا متولد شد و ۲۴ اسفند ۱۳۷۳ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

وصیت نامه سردار حجت الله آذر پیکان

 نداى ملكوتى خاتم رسل حضرت محمد (ص) كه انسانيت را با نداى روح بخش لا اله الا الله آرامش مى بخشد . هنوز هم به گوش مى رسد . 

صلابت فرياد حضرتش در غدير خم  همچنان تا قيام آل محمد (ص)، هنوز بر قلبهاى پرتپش پيروان راستين امامت و ولايت مايه حيات و جاودانگى است و نداى فريادگر و طاغوت برانداز فرزندى صالح از اولاد پاك زهرا (س)  به عنوان نيابت بر حق حضرت مهدى (عج) همچنان چون پتكى بر سر طاغوتيان و رحمتى براى پيروان و شيعيان به نصرت بارى تعالى جل جلاله بر گستره اين جهان طنين انداز است  و ما به عنوان خاكى در كف پاى اين عزيز عزيزان و جان جانان در جبهه حضور يافتيم .

 تا نداى حق آن رهبر بزرگ را لبيك بگوئيم و ذخيره‌اى براى آخرت سازيم تا شايد نورى گر چه سوسو زنان از راه دور با توسل به حبل‌الله برما بتازد تا از فتنه‌هاى دو جهان بگريزيم و در صورت پذيرش خداوند جل جلاله مورد رحمت حضرتش قرار گيرد. 

الهى عاملنا به فضلك و لا تعاملنا به عدلك . شرمندگى بزرگ ما اين است كه تا كنون زنده‌ايم و خدا را شاهد مى‌گيرم از شدت شرم و خجلت توان رويارويى خانواده شهدا را ندارم و مى‌گويم چرا تا كنون من شهيد نشده‌ام ولى مصلحت خداوند هر چه باشد مطيع امر او هستم.

 اميدوارم در اين عمليات خداوند مرا مورد رحمت واسعه‌اش قرار دهد و پس از آمرزش گناهانم مرا به نزد شهدا برساند و در آن دنيا نزد سرور شهدا مظلوم كربلا حسين عزيز (ع) شرمنده نباشم.

در اينجا علاقه خاصى كه به مظلومه رسول‌الله (ص)، دارم اعلام مى‌كنم و انتخاب نام آخرين دخترم زهرا به همين خاطر است . اميدوارم به حرمت زهراى مرضيه چادر عفت از سر خانواده‌ام لحظه‌اى نقصان نيابد . 

همسر عزيز و ارجمندم من از شما هم شرمنده‌ام چون فكر مى‌كنم از زماني كه پيوند ما برقرار شد همه در رنج و سختى بوديد من كوتاهى كردم مرا  ببخش تو همسر نجيب و بزرگوارى بودى و صبر تو در مشكلات زندگى كمتر از مجاهده من نبوده است.

 اگر چه همه پاسداران مظلوم اين رنج را دارند ولى همه ما بايد فداى اسلام بشويم و سفارشم به جنابعالى اين است كه هميشه به دخترانم ساراى عزيز و سعيده مهربان و زهراى بزرگوارم بگو پدرتان شما عزيزان را خيلى دوست مى‌داشت در آن دنيا هم به فكر شما خواهد بود مبادا از اسلام فاصله بگيريد كه شروع ضلالت است.

 در تربيت آنان كوشا باش، عشق به امام و اسلام را در دخترانم زنده نگه دار و نگذار ياد شهيدان از خاطرشان برود. در شهادت من صبور باش تا مشتى محكم بر دهان منافقان پليد بزنى از دوستان امام طرفدارى و از دشمنان امام  بيزارى بجوئيد.

سفارشم به بچه‌هاى عزيزم اين است كه عزيزانم امام ما فرمودند: از دامن زن مرد به معراج مى‌رود پاكدامنى را پيشه سازيد و با رعايت حجاب كامل و حظ شئون اسلامى از اسلام و جمهوى اسلامى حمايت كنيد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان