کد خبر: ۱۵۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
وصيت نامه شهيدمحمدحسن زاده:

در هر پست و مقامى هستيد رضاى خداوند تبارك و تعالى را در نظر بگيريد

در هر پست و مقامى هستيد رضاى خداوند تبارك و تعالى را در نظر بگيريد و همه چيز را از او بدانيد.
به گزارش خبرنگار گروه قطعه شهدا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، محمدحسن‌زاده
فرزند حسن در تاريخ‌10/11/1339 در شهر گراش متولد شد و در مردادماه

                                          بسم الله الرحمن الرحيم                

واطيعوالله و رسوله و لا تنازعوا فتقشلوا و تذهب ريحكم و اصبرو ان الله مع الصابرين .  

و همه با روح وحدت ايمانى پيرو فرمان خدا و رسول باشيد و هرگز اختلاف و تنازع كه موجب تفرقه اسلام است نپو ئيد كه در اثر تفرقه ترسناك و ضيعف شده و ؟؟؟عظمت شما نابود خواهد شد بلكه بايد در راه خدا پايدار و صبور باشيد كه خدا هميشه با صابران است .

با سلام بر امام عصر (عج) و نا ئب بر حقش خمينى و سلام و درود بر روان پاك شهدا . مى خواهم دوستان و رفيفان و حتى دشمنان بدانند كه با چشم و گوش باز به جبهه حق عليه باطل اعزام شده ام و براى احياء دين اسلام و دستورات قرآن مجيد و حفظ حراست ميهن اسلامى ايران به جنگ عليه ابرجنايتكاران شتافته‌ام تا ديگران عبرت بگيرند و دست ظلم و تجاوز به هيچ كشورى دراز نكنند.

 ابرجنايتكاران و اين ببرهاى كاغذى كه به يارى خداوند تبارك و تعالى و به رهبرى پيامبرگونه امام امت اينها سرجايشا ن خواهيم نشاند تا ديگر هيچ فكرى براى مكيدن خون مستضعفان به سر و مغز و چشم‌شان راه ندهند و به آنها مى‌فهمانيم كه دفاع از حقوق بشر يعنى چه ؟

 اگر مى دانستيد چرا به ملت مظلوم ايران جنگ تحميل كرديد و اگر نمى دانستيد چرا سنگ حقوق بشر به سينه مى زنيد؟ و اى انصار خمينى امام را تنها نگذاريد و پيام هايش را مو به مو اجرا كنيد. مطلب ديگر اينكه وقتى شهيد شدم مرا در قبرستان مرحوم شهيد محمد كاظم جعفرى دفن كنيد و اگر در معركه جنگ كشته شدم بدنم را غسل ندهيد و با همان لباس خونين دفنم كنيد و ديگرى اينكه از پدر و مادرم و قوم و خويشانم طلب حلال بود مى‌نمايم.

 اميدوارم كه را ه شهدا را ادامه دهيد ، مطلب ديگر اينكه نماز و روزه‌اى در گردنم نمانده است تا جايى كه خودم اطلاع دارم و درباره حق الناس پس از شهادتم هركس گفت از محمد طلب دارم به او رد نماييد تا آن جايى كه ادامه برداشتى از مالم را مى دهد.

 پيامى دارم براى خواهرانم و ساير خواهران كه حجاب اسلامى را حفظ كنيد و اين قدر عظمتى كه اسلام به شما عطا فرموده است بدانيد و يك مطلب كوچك دارم با برادرم حاجى ، سلام برادر ، اميدوارم كه پس از شهادت برادرت راهش را ادامه بدهى و برادر ، هميشه خداوند را دوست خود بدارو متكى به قدرت لا يزال او باش .

پس از شهادت من از مالى كه دارم برايم روزه قضا كنيد و هرگاه بعد از ماه رمضان شهيد شدم روزه ماه را قضا  كنيد و از پول خودم خرج كفن و دفن كنيد و چند كلمه به امت شهيد پرور ايران به خصوص به همشهريان عزيزم كه در هر پست و مقامى هستيد رضاى خداوند تبارك و تعالى را در نظر بگيريد و همه چيز را از او بدانيد در پايان وصيت نامه سلامتى امام امت و پيروزى اسلام و سلامتى رزمندگان و سلامتى امت شهيد پرور ايران و پدر ومادرم را از خداوند تبارك و تعالى خواستارم .

                                              خدايا خدايا تا انقلاب مهدى (ع) خمينى را                                                                                      نگهدار

                                                           
نظرات بینندگان