کد خبر: ۱۵۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور:

فارس در میزبانی از میهمانان نوروزی عملکرد مطلوبی دارد

مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور گفت: استان فارس در بحث میزبانی از مسافران و میهمانان نوروزی تاکنون عملکرد خوب و مطلوبی داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،یحیی نقی‌زاده محبوب، مدیر کل نظارت وارزیابی خدمات گردشگری کشور در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس در شیراز افزود: هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر به‌عنوان یکی از محورترین اقدامات ستاد تلقی می‌شود.

نقی‌زاده ادامه داد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان در حد خود نیازها و انتظارات مسافران را مرتفع کرده‌اند.

مدیر کل نظارت وارزیابی خدمات گردشگری کشور، راه‌اندازی سایت اطلاع رسانی و میزبانی از مسافران را از اقدامات ارزنده ستاد اجرایی خدمات سفر فارس دانست و افزود: مجموعه پلیس انتظامی و پلیس راه استان فارس نیز در زمینه برقراری نظم و امنیت شهرها و جاده‌ها و همچنین نظارت مستمر برتردد خودروها و ترافیک ورودی و خروجی استان و شهرها و کنترل رفتارهای پرخطر برخی رانندگان به شکل ابتکاری و برای نخستین بار در کشور با استفاده از پهپاد موفق عمل کردند.

وی، اقدامات و انسجام و هماهنگی بین امداد و نجات، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و آموزش ‌وپرورش در ارائه خدمات به مسافران و میهمانان نوروزی را نیز بیانگر یک مدیریت واحد و موفق دانست.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان