کد خبر: ۱۵۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد:

توزیع بیش از ۶۰۰۰ هزار بسته معیشتی در سپاه ناحیه ثارالله(ع)

فرمانده سپاه ثارالله شیراز، گفت: بیش از ۶ هزار بسته معیشتی همزمان با شهادت امیرالمومنین(ع) بین نیازمندان نقاط کمتر برخوردار و حاشیه شهر شیراز توزیع می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز امروز 20 فروردین در حاشیه رزمایش بزرگ کمک مومنانه که به مناسبت ماه مبارک رمضان در این ناحیه برگزار شد، گفت: تاکنون بیش از 370 هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی افزود: امروز هم با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین و مردم نیکوکار بیش از 6 هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر و نقاط کم برخوردار توزیع می‌شود همچنین تعدادی از این بسته‌های معیشتی بین پاک‌بانان شهرداری توزیع می‌شود.

علیپور در ادامه تصریح کرد: سپاه ناحیه ثارالله در بخش‌های دیگر هم خوش درخشیده است همچون مرمت بیش از 72  منزل ، بیش از 31 باب منزل ساخته شده که توسط گروه‌های جهادی انجام شده  همچنین بیش از 180 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه 8 کارگاه خوداشتغالی راه‌اندازی کرده‌ایم، افزود: با همکاری بسیج سازندگی استان و قرارگاه احمد ابن موسی (ع) توانستیم  تعدادی از افراد را که خود سرپرست یا بد سرپرست هستند را در این کار گاه‌ها مشغول به کار شوند.

وی در پایان اعلام کرد: بیش از 400 فقره وام جهت خوداشتغالی تخصیص داده شده که تاکنون تسهیلات به ارزش 20 میلیارد تومان به نیازمندان اختصاص داده شده است و این ناحیه در هر عرصه‌ای که لازم باشد در کنار مردم خواهد بود و این جهاد ادامه دارد.

انتهای پیام/224224


برچسب ها: شیراز ، فارس
نظرات بینندگان