کد خبر: ۱۵۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
آغاز راهپیمایی روز قدس در شیراز؛

شیراز به احترام قدس یکپارچه به پا خواست

امروز اهالی شیراز و فارس به احترام مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا به رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهند قدس تنها نیست.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بیش از ۷۰ سال از اشغال قدس و سرزمین فلسطین می گذرد و در این سال‌ها کشتارها و تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی با سکوت مجامع بین‌المللی و رسانه‌ای مواجهه بود تا زمانی که مردی از تبار استقامت و ایستادگی آمد و انقلابی به پا کرد که انفجار نور بود. انقلابی که نه تنها ایران بلکه جهانی را متحول و دگرگون ساخت.

آری در مرداد ماه سال 1358 امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند تا هم نشان وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان جهان گردد و هم تیری باشد بر پیکر بی‌جان رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی تا بدانند فلسطین و فلسطینیان تنها نیستد.

شیراز به احترام قدس یکپارچه به پا خواست

 وامروز پس از گذشته قریب به 44 سال از این نامگذاری هنوز هم مردم ایران و تمام مسلمانان جهان آخرین جمعه ماه رمضان را در راهپیمایی ضد اسرائیلی شرکت می‌کنند تا به استکبارگران دنیا بفهمانند که مسئله قدس همچنان مهم‌ترین موضوع جهان اسلام است.

آری امروز شیرازی‌ها و اهالی استان فارس نیز همزمان با سراسر کشور در این مراسم شرکت کرده و از آغازین لحظات، با حضور خود انزجارشان از رژیم جعلی صهیونیست را به منثه ظهور گذاشته‌اند.




 انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان