کد خبر: ۱۵۹۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
یک مسئول در شهرداری شیراز:

ساماندهی کارگران ساختمانی شیراز آغاز شد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، از آغاز طرح ساماندهی کارگران ساختمانی با استقرار ۵ جایگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، پژمان شفیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز  با بیان اینکه این طرح پس از سالها در این دوره شهرداری و شورای اسلامی شهر با جدیت دنبال و آغاز شده است، به خبرنگاران گفت: مدیریت شهری، به دنبال حفظ کرامت انسانی و حمایت از قشر زحمت کش کارگر و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شیراز و حومه با احداث جایگاه و ایستگاه مشخص در مناطق مختلف شهر است.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی و نبود ایستگاه مشخص در فصول مختلف برازنده کارگران عزیز و شریف کلان شهر شیراز نیست، عنوان کرد: در گام نخست طرح در ۵ نقطه مشخص از مناطق شهرداری جایگاه‌های استقرار در فضایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع احداث و همزمان شناسایی کارگران ساختمانی بر اساس محدوده جغرافیایی این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

شفیعی هدف از اجرای این طرح باهمکاری انجمن کارگران ساختمانی را شناسایی کارگران و ایجاد بانک اطلاعاتی افراد فعال در این حرفه اعلام کرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیرازگفت: در گام نهایی طرح با ایجاد بستر اینترنتی و بهره‌گیری از نرم افزارهای روز این امکان برای متقاضیان کار فراهم خواهد شد تا بر اساس محل زندگی خود و نزدیکترین ایستگاه کارگران ساختمانی نسبت به انتخاب فرد یا افراد با رسته فنی مورد نظر اقدام کنند.

این مقام مسئول در شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این فرآیند به شکل غیرحضوری و از طریق بسترهایی همچون سایت یا گوشی همراه انجام و از این طریق ضمن تخصصی شدن نیازها و ایجاد توانمندی در کارگران، از حضور افراد و اتباع غیرمجاز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
0
مواظب باشید به کرامت انسانی کارگران آسیب نرسد
سالها پیش با همین عنوان در شهر ما چند جا مشخص کردند که کارگران صبح ها آنجا باستند اما کارگران راضی نبودند پلیس هم صبح ها با آنها برخورد می کرد و صحنه های بدی بود