کد خبر: ۱۵۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بانوی محقق و پژوهشگر اقلیدی در گفتگو با شیرازه:

علاقه و پشتکار از مهم ترین دلایل موفقیت من است

بانوی محقق و پژوهشگر اقلیدی گفت:علاقه و پشتکار یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت من است و یادم نمی‌روند سختی‌هایی که کشیدم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محبوبه حسینی محقق و پژوهشگر استان فارسی در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: من متولد ۱۳۶۴ از شهرستان اقلید ،روستای لاله گون هستم، دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضو بنیاد نخبگان و ۱۰ سال سابقه تدریس دارم.

وی افزود: دو سال مقام در مسابقات قرآن را کسب کردم و هفت گواهینامه مهارتی نرم‌افزاری را دارا هستم.

 پژوهشگر استان فارسی با بیان اینکه  از بچگی دختر مستقلی بودم و از ۸ سالگی کار می‌کردم و با تمام  و فشارهای روانی ومشکلات قرار گرفتم، تصریح کرد: استقلال و پشتکار  باعث شد من به چنین جایگاهی دست پیدا کنم، اما قابل ذکر است که هنوز به آن قله دستیابی پیدا نکرده‌ام و نیمه راه هستم.

وی اضافه کرد: علاقه و پشتکار یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت من است و یادم نمی‌روند سختی‌هایی که کشیدم قابل ذکر است که در روستایی که زندگی می‌کردیم برق نبود و من زیر نور فانوس و ماه در پشت پنجره درس می‌خواندم.

حسینی ادامه داد:حس خوبی است که تمام تلاش کردم تا به اینجا رسیدم اما جای تاسف است که  اکنون در سن ۳۸ سالگی کار مناسبی که در آمد کافی داشته باسد ندارم و بسیار ناراحت هستم.

این محقق و پژوهشگر خطاب به مسئولین، گفت: از تمام مدیران و  بانوان  مسئولی که می‌توانند ما را حمایت کنند درخواست میکنم که نگاهی کنند به مایی که استعداد داریم و پر تلاش هستیم همچنین بار ها من به کمیته امداد  و تمام ادارات مراجعه کردم و هیچ نتیجه‌ای برای حمایتم نگرفتم.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان