کد خبر: ۱۵۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس:

فرمانداران مصوبات ۵۷ سفر استاندار را پیگیری کنند

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری فارس با اشاره به ۵۷ سفر شهرستانی استاندار فارس، از دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار خبر داد و گفت: یکی از مهمترین وظایف فرمانداران پیگیری جدی مصوبات این سفرها است.
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، امیر حسین جمشیدی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری فارس سه‌شنبه سفرهای شهرستانی را زمینه‌ساز ایجاد عدالت در توزیع امکانات در مناطق مختلف استان دانست و افزود: قطعا با همت و پیگیری مسئولان شهرستان‌ها ، پروژه‌های مدنظر درعرصه‌های مختلف با انسجام و قوت بیشتری انجام خواد شد.

وی با عنوان اینکه در دور دوم سفرهای شهرستانی مقام ارشد استان ، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در شهرستان های مختلف بررسی خواهد شد، عنوان کرد: ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های مذکور توسط گروه کارشناسی انجام می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی با روند برنامه‌ریزی شده به جلو خواهد رفت، گفت: تا کنون سفر به شهرستان‌های اقلید، سپیدان ،ممسنی و رستم انجام شده که در این شهرستان‌ها میزان اجرایی شدن مصوبات مربوط به دور اول سفر ، بیش از ۶۰ درصد بوده است.

جمشیدی با اشاره به عزم جزم استاندار فارس و توصیه اکید وی به مدیران استانی برای پیگیری قاطع مصوبات سفر افزود: یکی از مهمترین وظایف فرمانداران پیگیری جدی مصوبات این سفرها است .

وی یادآور شد: در دور دوم این سفرها علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای پیشین، طرح های جدیدی ارایه و در کنار آن مصوبات سفر رییس جمهور نیز پیگیری می شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری فارس به ضرورت جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های عمرانی و گردشگری و جلب مشارکت برای ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: تاکید استاندار فارس بر شناسایی توانمندی‌های استان و ویژگی‌های منحصر به فرد هر شهرستان و فراهم ساختن زمینه بروز این ظرفیت‌هاست.

جمشیدی بیان کرد: تمرکز استاندار فارس در سفربه شهرستان‌های مختلف، پیگیری پروژه‌های عمرانی ،راه‌اندازی و احیای بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی راکد ، برگزاری جلسات حمایت از سرمایه‌گذاران با حضور فعالان اقتصادی شهرستان ها و حضور در شورای اداری شهرستان‌ها و دیدار مردمی است.

وی اظهار کرد: قطعا دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار فارس به شهرستان‌های استان باعث ایجاد موج پیشرفت در نقاط مختلف استان شده و در این راستا توسعه شهرستان‌ها با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان