کد خبر: ۱۵۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در شهر کارزین گرامی داشته شد

همزمان با سوم خرداد ماه سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در شهر کارزین گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،  مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر  در شهر کارزین با حضور سردار حسینی فرمانده قرارگاه شهید فولادی سپاه جنوب شرق ، فرمانده سپاه قیروکارزین، حجت‌الاسلام حلفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قیروکارزین و خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران، رزمندگان و دیگر مسئولان محلی شهر کارزین در مسجد شهید مطهری این شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه قیروکارزین محمد رسول رضایی یاد و خاطر شهدای سوم خرداد سال 1361 عملیات بیت المقدس  را گرامی داشت.

سردار حسینی فرمانده قرارگاه شهید فولادی سپاه جنوب شرق و همرزم شهدای عملیات بیت المقدس در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود، پای این انقلاب ایستادند.

وی بر ضروت الگوگیری از سبک زندگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ خطیری است که باید همه ما به آن اهتمام ورزیم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه نام و یاد شهدا همواره ماندگار و هیچ‌گاه رشادت‌های این بزرگمردان از اذهان پاک نمی‌شود، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ انسان‌های زیادی آمدند و رفتند اما ماندگارترین و بهترین آنان کسانی هستند که از آنها به نیکی یاد می‌شود و قطعا شهدای ما از آن جمله از انسان‌ها هستند.

نظرات بینندگان