کد خبر: ۱۵۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

همایش بزرگ سالروز آزادی خرمشهر قهرمان در شهرستان قیروکارزین برگزار شد

همایش بزرگ سالروز آزادی خرمشهر قهرمان در شهرستان قیروکارزین با حضور سردار حاج سعید کوشکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان های پایگاه های تحلیلی خبری شیرازه، همایش بزرگ سالروز آزادی خرمشهر قهرمان در شهرستان قیروکارزین با حضور سردار سعید کوشکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان، خانوده شهدا و ایثارگران، رزمندگان و مردم ولایتمدار این شهرستان در حسیینه باب‌الحوائج شهر قیر برگزار شد.

وی در این همایش بزرگ اظهار کرد: دشمن امروز مایوس از هر اقدام نظامی است و نیروهای مسلح به فضل الهی آنچنان قدرتی با اتکا به ذات اقدس الهی و به تاسی به راه  شهدا برای ما آفریده اند که دشمنان پشت دروازه های این کشور متوقف شده اند. 

سردار کوشکی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است عنوان کرد:  یک خرمشهری که امروز باید در دست دشمن خارج شود وضعیت اقتصادی این کشور است.  تلاشی که دولت مردمی در حال انجام آن است. دعا می‌کنیم برای پیروزی در این عرصه و قطعا پیروز می شویم به شرطی که همه ی ما آن صبری که لازمه یک انقلابی بودن است داشته باشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس  با اشاره به اینکه خرمشهربعدی جبهه فرهنگی  است افزود: دشمن در حال نفوذ و رسوخ در این جبهه است و در این جبهه  دشمن به قلب ارزش های الهی، اعتقادات و آرمان های ما حمله کرده است در این راستا راهی جز تربیت نسل خود و حفظ مساجد و اماکن الهی را نداریم .

سردار کوشکی بیان کرد: مهمترین جهاد برای مسئولین کار شبانه روزی است. مسئولین آنچه میتوانید به مردم  خدمت کنید. مردم تحت فشار اقتصادی هستند و در شرایط فعلی جز با مهربانی و اتحاد و کمک به یکدیگر از این مسیر نمی توانیم عبور کنیم . ما در دفاع مقدس به شکلی عمل کردیم  که رزمندگان تمام وجودشان را فدای یکدیگر می کردند.

وی افزود: امید را در جامعه زیاد کنید و امید زمانی به جامعه ترزیق می شود  که مردم ببینند مشکلات یکی یکی در حال حل شدن است.

فرمانده سپاه قیروکارزین  در ابتدای این مراسم  حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر را گرامیداشت و از حضور حماسی مردم در این همایش قدر دانی کرد.

در پایان همایش بزرگ سالروز آزادی خرمشهر قهرمان تعدادی از خانواده شهدایی که در عمملیات بیت المقدس  به شهادت رسیده بودند مورد تجلیل  قرار گرفتند.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان