کد خبر: ۱۵۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
امام جمعه موقت آباده در گفتگو با شیرازه:

خدا محوری و خدا باوری از ویژگی های شاخص امام خمینی (ره) است

امام جمعه موقت آباده گفت:خدا محوری و خدا باوری از ویژگی های شاخص امام خمینی (ره) است و امام در تمام طول زندگی شخصی و فردی توکل و توسلش به خدا بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،حجت‌الاسلام ستارسبحانی‌نیا، امام جمعه موقت آباده در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:مکتب امام راحل همان مکتبی است که برگرفته از اسلام و تشیع یا همان اسلام محمدی (ص) است.

وی افزود: مکتب و شعار امام خمینی (ره) بر اساس روایات و آیات بوده همچنین مکتب امام خمینی( ره) دنباله رو عمودین اسلام و اهل بیت است.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه شاخصه‌های ویژه‌ای که در زندگی امام خمینی(ره) وجود دارد تصریح کرد: خدا محوری و خدا باوری از ویژگی‌های شاخص امام خمینی (ره) است و امام در تمام طول زندگی شخصی و فردی توکل و توسلش به خدا بوده است.

امام جمعه موقت آباده  با بیان اینکه مبارزه با ظلم یکی از مهم‌ترین اصول و مبانی تفکر اسلام است، اظهار کرد: امام هم با ابتکار و تکیه بر همین تفکر، مبارزه با ظلم را آغاز کرده است و همیشه شعار امام خمینی‌(ره)‌ این است که در هر جای دنیا اگر کسی تحت سلطه ظالمی است باید با ان ظالم برخورد شود و این برای تمام جهانیان است.

خدا محوری و خدا باوری از ویژگی های شاخص امام خمینی (ره) است

سبحانی‌نیا گفت: امام ازهمه مردم درخواست کرد که در هر جای دنیا اگر مظلومی در سلطه ظالمین است باید با ظالمان مقابله شود و در آن زمان مهمترین ظالم در کشور نظام شاهنشاهی 2500 ساله بوده که دست‌نشانده قدرت‌های غربی مستکبر بوده است و اقتصاد و دارایی این مملکت را به اغما میبردند .

وی در پایان بیان کرد: امام در مقابل تفکر نظام شاهنشاهی مقابله کرد و برداشت و ما امروزه شاهد هستیم که مردم بر اساس سخن امام خمینی (ره) تمام مردم با ظالمین مقابله میکنند.

انتهای پیام/ 224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان