کد خبر: ۱۵۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
رئیس هیئت عاشوراییان منتظر آباده در گفتگو با شیرازه:

حضور۲۰ هزارنفر از مردم آباده در جشن امام رضا (ع)+فیلم

رئیس هیئت عاشوراییان منتظر آباده گفت:حضور بسیاری از مردم آباده در این جشن نشان دهنده عشق و علاقه مردم آباده به امام هشتم(ع) بود و در این جشن حضور مردم بسیار بی نظیر بودچرا که در شهری که ۷۰ هزار نفرجمعیت دارد ۲۰هزار نفر برای امام رضا(ع) امده بودند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، جشن بزرگ میلاد امام رضا علیه‌السلام که همراه با استقبال از پرچم و خدام حرم رضوی بوده از بزرگترین مراسم ویژه ضامن آهو در شهر آباده است که در کشور نیز زبانزد شده است.

این مراسم در راستای برنامه‌های زیر سایه خورشید است که در آباده به دلیل ارادت ویژه مردم این شهر به آن حضرت به صورت ویژه مورد استقبال خیل عظیم مردم قرار می‌گیرد، تا جایی که به گفته خود خادمان و آستان قدس، اشتیاق مردم آباده در این مراسم را در نقاط دیگر کشور عزیز ایران به ندرت دیده‌اند.

امسال نیز دهم خرداد، مردم امام رضایی آباده، در این جشن خوش درخشیدند و 20 هزار نفر شرکت کردند.

سحاد یوسفی رئیس هیئت عاشوراییان منتظر آباده در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: این شهر معروف است به شهر امام رضایی مثلا سرودهای خاص امام رضایی "دوست دارم صدات کنم" در آباده خوانده شد عشق و علاقه مردم این شهر  به امام رضا(ع)را به تمام کشور نشان داد.

وی افزود:حضور بسیاری از مردم آباده در این جشن نشان دهنده عشق و علاقه مردم آباده به امام هشتم(ع) است و در این جشن حضور مردم بسیار بی نظیر بودچرا که در شهر 70 هزار نفری 20 هزار نفر برای امام رضا(ع) امده بودند.

یوسفی با بیان اینکه این جشن همزمان با مسابقه دربی شروع شد  و خیلی از افراد هم بیان کردند که مراسم را لغو کنیدچرا که مردم به دلیل مسابقه دربی شرکت نمیکنند گفت:حتی بارندگی هم اتفاق افتاد و ماجشن را با بارندگی اغاز کردیم اما با حضور بسیار خوب مردم مواجه شدیم.

رئیس هیئت عاشوراییان منتظر آباده در ادامه تصریح کرد: این جشن بزرگ روایتی فرهنگی و بسیار خوبی از جامعه است که باید منتشر شود و انتشار این کلیپ قوت قلب است برای کسانی که کار فرهنگی انجام میدهند.

وی در پایان اضافه کرد: این جشن در ساعت شش و نیم بعد از ظهر روز چهارشنبه 10 خرداداغاز شد و در ساعت ده و سی دقیقه شب پایان یافت همچنین این مراسم همراه با استقبال از پرچم و خدام حرم رضوی همراه بود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


انتهای پیام/224224



برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان