کد خبر: ۱۵۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
دبیر جامعه روحانیت شیراز:

اخلاص امام خمینی دل‌های مردم را همراه و متحد کرد

دبیر جامعه روحانیت شیراز، با بیان اینکه اخلاص امام خمینی دل‌های مردم را همراه و متحد کرد، افزود: همه سخنان امام خمینی و تمام تفکرات وی با اخلاص و راستگویی همراه بود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ،محی‌الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز درگفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:ما در تاریخ اسلام الگو هایی را داشتیم و امام خمینی یکی از آن الگوها بود و اکنون هم مقام معظم رهبری الگوی تمام ما ایرانیان هستند.

وی افزود:امام خمینی اقدامات خاصی در یک زمان خاص انجام دادند و یک شخصیت بسیار بی‌نظیر بودند که در طول تاریخ کار بسیار شایسته و خوبی انجام دادند.

طاهری با بیان اینکه امام خمینی بسیار ایمان و اعتقاد داشتند، اضافه کرد: امام خمینی(ره) افق‌های دور دستی را می‌دیدند و هدفشان که سرنگونی رژیم پادشاهی جایگزینی‌اش حکومت مردمی و اسلامی بود کاملا ایمان و اعتقاد داشتند و هیچ‌وقت این فراز و فرودها امام را از ادامه راهی که در پیش گرفتند دور نگه نداشت بلکه با هدف جدی‌تر  دنبال کرد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه اخلاص امام خمینی دل‌های مردم را همراه و متحد کرد، افزود: همه سخنان امام خمینی و تمام تفکرات وی با اخلاص و راستگویی بود و همین باعث شد این حرکت بزرگ به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: همانطور که پیامبر اسلام و امام حسین راهی را رفتند امام خمینی(ره)راه آنهارا پیش گرفتند و موفق شدند.

طاهری در پایان با بیان اینکه اکنون هم  رهبر معظم انقلاب این انقلاب را
 نگهداری می‌کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها به خوبی این انقلاب را هدایت کردند و با این شرایط جدیدی که در منطقه ایجاد شده می‌توانیم از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم .

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان