کد خبر: ۱۵۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
یادداشت؛

امام خمینی نماد انقلاب و یک حقیقت همیشه زنده است

امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه نماد انقلاب و یک حقیقت همیشه زنده است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سال‌هاست که نیمه خرداد یادآور وداع جانسوز ملت قهرمان ایران با بنیانگذار کبیر انقلاب است، بزرگ مردی که به مدد ایمان و اعتقادی راسخ، ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر را رهبری کرد و با سرنگونی نظام ستم شاهی، فصل نوینی در تاریخ ایران رقم زد.

تفکر و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)، تأثیری شگرف در اتحاد و بیداری جهان اسلام داشت و همین امر باعث شد که  همه ساله در ماه خرداد، تمامی مسلمانان جهان با بینش، بصیرت، شناخت، برادری و آگاهی رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می‌نشینند.

امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه، نماد انقلاب و یک حقیقت همیشه زنده است و بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای سخت خواهد بود.

آری امام خمینی زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط ، جهاد و مبارزه وجود دارد. امام خمینی شبنم پاکی بود که پاکی‌اش همیشه به یاد گلبرگ‌ها خواهد ماند.

امام امت با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار،مسیر فردوس برین گیرند.

در نظام فکری امام خمینی (ره) و بحمدالله با رهبری شایسته مقام معظم رهبری (حفظه الله) نظامی با رأی مردم منطبق بر آموزه‌های اسلامی بنا نهاده شده که بیش از چهل سال است علیرغم تمام دسیسه‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها روز به روز بر رشد و بالندگی آن افزوده گردیده و در مقابل بیش از پیش شاهد نمایان گشتن تار و پود سست رژیم‌های به ظاهر مردم سالار سرمایه‌داری کافران مستکبر بوده و هر روز شاهد اخباری تازه از جنایات این رژیم‌ها در حق مردم سراسر جهان و یا شهروندان آن کشورها می‌باشیم،

آینده سازان ایران عزیز اسلامی باید بدانند که پاسداری از اندیشه‌های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چون رسالتی سنگین بر دوش آنهاست و باید در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای زنده نگه داشتن و نهادینه کردن ارزش‌های اسلام، امام و انقلاب در جامعه تلاش کنند.

نویسنده: محمد دهقانی،فعال رسانه

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان