کد خبر: ۱۵۹۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
نماینده مردم شهرستان‌های کوار،خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی:

وضعیت بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) کوار رضایت بخش نیست

نماینده مردم کوار درخصوص فوت جوانی از شهرستان کوار گفت: وضعیت بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) کوار رضایت بخش نیست، خیرین شهرستان به ما کمک کنند و اگر کوتاهی یا تخلفی از سوی مدیریت، متخصصین یا کارکنان بیمارستان کوار رخ داده است، به‌طور قانونی با آنان برخورد شود.
به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،فوت نابهنگام یکی از جوانان کواری پس از مراجعه به بیمارستان کوار بهانه‌ای شد تا به سراغ نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی برویم و راجع به بیمارستان ۳۲ تخت خوابی کوار گفتگویی با وی داشته باشیم؛ بیمارستانی که حرف‌ و حدیث‌های فراوانی درمورد عملکرد آن بین مردم رایج می‌باشد و باید در این موارد بررسی و تحقیق صورت گیرد.

رسانه بهار کوار نیز به نوبه خود فوت سید مصطفی داوودی این جوان کاسب که بین مردم به پاکی و صداقت و خلق نیکو معروف بود را به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بهارکوار در خصوص این موضوع تأکید کرد: به‌طور جد پیگیر این قضیه هستیم تا اگر کوچک‌ترین قصوری از طرف بیمارستان رخ داده باشد، قطعاً برخورد قانونی شود.

وضعیت بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) کوار رضایت بخش نیست

وی ادامه داد: در گفت‌وگو با دکتر نجابت قائم‌مقام علوم پزشکی شیراز پیگیری‌هایی انجام و تأکید شد که این پرونده و موارد دیگر را با دقت بررسی و پیگیری نمایند. بنده نیز قطعاً مدافع و نماینده مردم در این زمینه هستم تا اگر کوتاهی یا تخلفی از سوی مدیریت، متخصصین یا کارکنان بیمارستان کوار رخ داده است، به‌طور قانونی با آنان برخورد شود.

وی بابیان اینکه وضعیت بیمارستان کوار باوجود افزودن امکانات و پزشک متخصص رضایت‌بخش و قابل‌قبول نیست، گفت: متأسفانه علوم پزشکی شیراز اعتقادی به تجهیز بیمارستان‌های اطراف شیراز و تمرکززدایی ندارد و این باعث می‌شود که این مشکلات بیشتر شود.

نماینده مردم کوار در پاسخ به سؤال خبرنگار بهارکوار در خصوص تجهیز نمودن بیمارستان کوار گفت: دستگاه سی تی اسکن را تهیه نموده‌ایم و در حال آماده‌سازی برای نصب می‌باشد، اما متأسفانه شرایط بیمارستان ۳۲ تخت خوابی جوابگوی امکانات نیست و باید بیمارستان جدید سریع‌تر احداث شود.

وی در پایان ضمن تقاضای کمک از خیرین درخصوص تجهیز نمودن بیمارستان، افزود: تمام تلاش ما تسریع در احداث بیمارستان جدید در کنار حداکثر تجهیز در بیمارستان قدیم است و از خیرین شهرستان تقاضا داریم در این‌ مسیر بیشتر ما را یاری فرمایند چرا که هیچ چیزی مهم تر از جان انسان‌ها نیست.

انتهای پیام/

منبع:بهار کوار
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
0
الهی خیر نبینین چقدر مردم جون دادن تو بیمارستان اونجا که بیمارستان نیست قتل گاه است
ببندید در بیمارستان هر چی نباشه بهتر
جون ۳۸ ساله بخاطر سرم اشتباه مرده