کد خبر: ۱۵۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بیضا در دستور کار است

فرماندارشهرستان بیضاء گفت: یکی از مطالبات به حق مردم این روستاها تکمیل و نوسازی این آموزشگاه‌ها و بهره‌مندی دانش‌آموزان از محیط آموزشی ایمن است.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، طی سفر یک‌روزه محمود میرزایی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان فارس به شهرستان و با حضور حدادنیا فرماندار شهرستان بیضا و فرهادی رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان، به‌صورت میدانی از مدارس نیمه‌تمام و نیازمند نوسازی شهر و روستاهای شهرستان به‌صورت میدانی بازدید شد.

سیروس حدادنیا فرماندار بیضاء گفت: در طی این بازدیدها مدیرکل نوسازی استان فارس به بررسی مسائل و مشکلات آموزشگاه‌هایی که از سال‌های گذشته عملیات اجرایی ساخت آنها آغاز و به دلیل عدم تأمین و تخصیص اعتبارات لازم با هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی به‌صورت نیمه‌تمام رها شده‌اند، پرداخت و جهت تکمیل این طرح‌ها قول مساعدت و همکاری لازم را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات به حق مردم این روستاها تکمیل و نوسازی این آموزشگاه‌ها و بهره‌مندی دانش‌آموزان از محیط آموزشی ایمن است، خواهان تسریع در تأمین، تخصیص اعتبارات و آغاز عملیات اجرایی تکمیل این واحدهای آموزشی شد.

گفتنی است آموزشگاه‌های شهید امان الله رضایی روستای شیخ عبد، شهدای بانک ملی در مرکز شهرستان، شهید علی‌اکبر امیدی روستای علی‌آباد قرق، شهید مسلم سادات روستای شهید آباد و نمازخانه آموزشگاه شهید الله قلی جوکار روستای هزار حداکثر تا اول مهرماه تکمیل، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و باتوجه‌به اینکه ساختمان فعلی آموزشگاه شهید صیاد بانشی در شهربانش غیرقابل‌استفاده و از نظر ایمنی شرایط لازم جهت حضور دانش‌آموزان را ندارد با انجام هماهنگی‌های لازم این ساختمان تخریب و از صفر آموزشگاه 12 کلاسه در دوطبقه در زمین آموزشگاه احداث می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان