کد خبر: ۱۶۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

حضور فارس در بازار‌های بین‌المللی گل

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: هم اینک در فارس ۶۸ گلخانه تولید و پرروش گل‌تزیینی شاخه‌ای فعالیت دارد و در مجموع ۳۵ هکتار زمین نیز به گلخانه‌های کشت گل‌های‌تزیینی اختصاص یافته است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سید مهدی خادمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه بررسی امکان سنجی و نیاز سنجی پرورش و تولید گل تزیینی شاخه در شیراز گفت: هم اینک در فارس ۶۸ گلخانه تولید و پرروش گل تزیینی شاخه‌ای فعالیت دارد و در مجموع ۳۵ هکتار زمین نیز به گلخانه‌های کشت گل‌های‌تزیینی اختصاص یافته است.

وی ضمن تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه پرورش، تولید و عرضه گل‌های‌تزیینی شاخه‌ای در بازار‌های داخلی و خارجی، گفت: بر این اساس نخستین بارانداز گل‌های‌تزئینی شاخه‌ای استان با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، برنامه‌ریزی اداره کل تعاون روستایی و عاملیت شرکت تعاونی گلخانه‌داران روستایی در فارس راه‌اندازی می‌شود.

حضور فارس در بازار‌های بین‌المللی گل

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: این اقدام اشتغال محور ضمن پایان دادن به سردرگمی تولیدکنندگان گل‌شاخه‌ای در بازاریابی، شرایط مساعدی برای تجمیع محصولات تولیدی گلخانه‌های گل‌شاخه‌ای در شیراز فراهم می‌کند و زمینه راهیابی این محصولات با ارزش افزوده بالا به بازار‌های ملی و بین‌المللی را نیز فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان