کد خبر: ۱۶۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خبر خوب؛

امیدآفرینی به سبک خبرنگاران

ما رسالت خود را بر این قرار دادیم که در بسته خبر خوب فقط از نقاط قوت و پیشرفت‌ها بگوییم و امیدآفرینی کنیم. باشد که بتوانیم رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهیم و توفیق داشته باشیم خبر آمدن منتقم عاشورا را به گوش اهل عالم برسانیم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امروز روز کسانی است که اطلاع‌رسانی و مخابرهٔ اخبار می‌کنند اما فرق عمدهٔ گروه خبر خوب با سایر گروه‌های خبری، تمرکز بر اخبار خوب است. چون تلاش می‌کنیم به توصیهٔ رهبر فرزانه‌مان عمل کنیم که فرموده‌اند: یک توصیهٔ مهم من به همهٔ کسانی که توانایی سخن گفتن با مردم را دارند و رسانه در اختیارشان است، امیدآفرینی است. دشمن سعی می‌کند جوان‌های ما را ناامید کند؛ ما باید متقابلاً ‌امیدآفرینی کنیم.

 همه موظفند امیدآفرینی کنند در کنار بیان ضعف‌ها بایستی امیدآفرینی هم بشود، آینده و افق روشن در مقابل چشم قرار بگیرد و نشان داده بشود. پس ما رسالت خود را بر این قرار دادیم که در کنار گروه‌های دیگر که وظیفهٔ بیان ضعف‌ها و کاستی‌ها را بر عهده دارند، در این گروه فقط از نقاط قوت و پیشرفت‌ها بگوییم و امیدآفرینی کنیم.

امیدآفرینی به سبک خبرنگاران

باشد که ما نیز رسالت‌مان را به بهترین نحو انجام دهیم و توفیق داشته باشیم خبر آمدن منتقم عاشورا را به گوش اهل عالم برسانیم.

جان تازه بر کالبد کارخانهٔ روغن نباتی شیراز بعد از ۵ سال

یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات اجتماعی و اقتصادی، از مدار خارج شدن کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی است. از همان منظر یکی از نشاط‌ آورترین و امیدبخش‌ترین اتفاقات نیز، بازگشت این واحدها به مدار کار و تولید است. 
موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس اخیراً اعلام کرد با ورود دستگاه قضا ۶۱درصد از سهام کارخانهٔ روغن نباتی شیراز به سرمایه‌گذار جدید واگذار و این کارخانه پس از ۵ سال تعطیلی دوباره احیا شد.

این کارخانه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی داشته که دستگاه قضا زمینهٔ پرداخت بخشی از این مبلغ را برای سرمایه‌گذار جدید فراهم کرد. به طوری که بار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان از این بدهی از روی دوش این کارخانهٔ شیرازی برداشته شد.

این کارخانه یک واحد قوطی حلبی‌سازی هم داشته که ۱۰ سال پیش تعطیل شد. اما قرار است حلب مورد نیاز خود را از صنایع فولاد اصفهان تأمین کند. بنابراین چراغ واحد قوطی‌سازی در اصفهان هم دوباره روشن شد و نیروهایش به سر کارشان برگشتند.


انتهای پیام/



نظرات بینندگان