کد خبر: ۱۶۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

شهرداری منطقه ۱۱ فرصتی برای سرمایه گذاری

شهردار منطقه ۱۱شهرداری شیراز تا کید کرد که فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در این منطقه ایجاد خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،به‌منظور ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی جلسه‌ای با حضور علی فراشائیان شهردار منطقه ۱۱ و هومان معصومی سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به همراه مسئول و کارشناسان ذی‌ربط با دبیری رحیم طالبی مسئول سرمایه‌گذاری منطقه ۱۱، تشکیل شد.

شهردار منطقه۱۱ با اشاره به اینکه این شهرداری آماده جذب مشارکت‌های مردمی است عنوان کرد: اراضی و املاکی که قابلیت اجرای بسته سرمایه‌گذاری را داشته باشد، با اطلاعات کامل و کاربری مورد پیشنهاد سرمایه‌گذاران و نیاز منطقه در دست بررسی است و سرمایه‌گذاران می‌توانند پیشنهادهای سرمایه‌گذاری خود را به‌صورت مکتوب به این منطقه ارائه کنند، تا با تشریفات قانونی مسیر ارائه به سرمایه‌گذاران مهیا شود.

علی فراشائیان، ضمن ارائه انواع کاربری‌های موجود در منطقه برای سرمایه‌گذاری افزود: ظرفیت و بسته‌های سرمایه‌گذاری اراضی موجود در شهرداری با کاربری و خدمت‌رسانی در زمینه‌های شهربازی، آموزشی، فرهنگی و همچنین موقعیت‌های تجاری مانند رستوران و... قابل‌ارائه جهت جذب مشارکت‌های مردمی است.

وی افزود: برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در سال‌های گذشته معرفی و متأسفانه بامانع مواجه شده‌اند و این موانع روند اجرائی شدن پروژه‌ها را کند یا راکد کرده است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا تشریفات پروژه‌ها هر چه سریع‌تر برای رسیدن به شهری آبادتر و پویا، ازسرگرفته شود.

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: این سازمان آماده ارائه خدمت و همکاری در جهت اجرای پروژه‌های منطقه ۱۱ است. باتوجه‌به مکاتبات و اعلام اراضی با کاربری‌های موجود، در هیئت‌رئیسه سرمایه‌گذاری مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هومان معصومی افزود: نوع ارائه خدمات باتوجه‌به قابلیت‌های شهرداری و بنا به پیشنهادهای سرمایه‌گذاران و منابع موجود در قالب مجوزها و تجویز پروانه‌های ساختمانی و ارائه اراضی برای خدمت‌رسانی به شهروندان، متفاوت است.

انتهای پیام/

منبع: پیام خبر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان