کد خبر: ۱۶۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
کادر درمان شیراز در گفتگو با شیرازه؛

پرستاران شیرازی جنایت اسرائیل غاصب را محکوم کردند+ فیلم

در پی بمباران موشکی به بیمارستان (المعمدانی) در غزه و شهادت بیش از ۵۰۰ کودک و غیرنظامی، پرستاران و کادر درمان بیمارستان نمازی شیراز، با محکوم‌کردن این جنایت وحشیانه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در حال حاضر با محاصره نوار غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و قطع برق و آب و جلوگیری از حمل‌ونقل مواد غذایی و دارو، آسیب‌های زیادی به غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان فلسطینی وارد می‌شود و در این شرایط وظیفه سازمان‌های بین‌المللی است که هر چه سریع‌تر راه‌حلی بیابند.
 
 از چند روز پیش اخبار زیادی حاکی از حملات به بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها در غزه به گوش می‌رسید که جان پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی را به خطر می‌اندازد و ارائه خدمات موردنیاز مردم را با مشکل جدی مواجه می‌کند.
 
اما شب گذشته در پی بمباران موشکی به بیمارستان (المعمدانی) در غزه و شهادت بیش از ۵۰۰ کودک و غیرنظامی همچنین مجروح شدن بیش از یک هزار نفر از کادر درمان، پزشکان، اهالی غیرنظامی فلسطینی، چنان قلب ملت ایران به درد آمده که مردم از هر قشر و گروهی اعلام آمادگی برای کمک به این مردم ستم‌دیده کرده‌اند؛ در این میان پرستاران و کادر درمان بیمارستان نمازی شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با محکوم‌کردن این جنایت وحشیانه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.
 
 یکی از پرستاران که از عمق جان از این فاجعه ابراز همدردی می‌کرد گفت که حاضر است برای کمک‌رسانی به فلسطین اعزام شود و به کادر درمان بیمارستان غزه کمک کند.
 
 خانم صدیقی دانشجوی سال آخر پرستاری نیز با بغضی که در گلو داشت این حادثه را محکوم کرد و گفت از شنیدن چنین خبری واقعاً غمگین شدم.

 ادامه این مصاحبه را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

به گزارش شیرازه، کادر درمان، پزشکان، پرستاران و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز امروز در محکومیت این جنایت مقابل دانشکده پزشکی شیراز تجمع کرده و شعارهای ضد اسرائیل و آمریکا سر داده و در گفتگو با خبرنگار شیرازه حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان