کد خبر: ۱۶۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
استاندار فارس در گفتگو با "شیرازه":

اسرائیل روزبه‌روز به پایان عمر خود نزدیک می‌شود

استاندار فارس گفت: اسرائیل روزبه‌روز به لحظه تاریک و پایان عمر خود نزدیک می‌شود و امیدواریم زوال و نابودی این رژیم سرعت بیشتری پیدا کند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سال‌هاست که ملت مسلمان فلسطین فریاد می‌زنند ماهیت صهیونیست قتل و خونریزی است؛ اما رسانه‌های مستکبران مانع از رسیدن فریاد فلسطینیان به دنیاست.

 جنایت صهیونیست در بیمارستان معمدانی شهر غزه مخالف همه قوانین اسلامی و انسانی است. باشد که آه ملت مظلوم فلسطین دامن ستمگران را بگیرد و رسوایشان کند و با رسوایی سرزمین اشغالی را خالی کنند. 

 محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری ضمن اعلام محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: از ابتدای خلق بشر تاکنون سابقه نداشته که چنین جنایتی صورت‌گرفته باشد و محلی که عرف بین‌الملل به‌عنوان یک محفل امن آن را تلقی می‌کنند توسط رژیم غاصب صهیونیستی بمباران شود. 

وی گفت: در همه جنگ‌ها مرسوم است که بیمارستان‌ها از حمله معاف هستند اینکه یکجا بیش از هزار نفر از جمله کادر پزشکی، کودکان و زنان را به شهادت برسانند نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری این رژیم اشغالگر است که سابقه تاریکی دارد.

استاندار فارس در ادامه بیان کرد: حوادث هولناک روزهای گذشته در غزه نشان از شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی است که به دست ملت مقاومت فلسطین رقم خواهد خورد.

ایمانیه با اشاره به پایان عمر اسرائیل گفت: روزبه‌روز به لحظه تاریک و پایان عمر خود نزدیک می‌شود و امیدواریم زوال و نابودی این رژیم سرعت بیشتری پیدا کند. 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان