کد خبر: ۱۶۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در گفتگو با شیرازه:

بهای خون‌های ملت مظلوم فلسطین آزادی قدس شریف است

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: بهای خون‌های به‌ناحق ریخته شده ملت مظلوم فلسطین آزادی قدس شریف است و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بمباران بیمارستان المعدانی در غزه و به‌شهادت‌رسیدن بیش هزار نفر از مردم بی‌گناه نهایت وحشی‌گری و تکمیل‌کننده جنایات اخیر بوده. این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل‌عام و نسل‌کشی رژیم سفاک صهیونیستی است و امروز اسرائیلی‌ها در مقابل جبهه مقاومت توان ایستادگی نخواهند داشت و چهره پلید آن‌ها در حال نمایان‌شدن است.

محمدرضایی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس امروز در حاشیه اجتماع بزرگ شیراز در محکومیت حمله وحشیانه رژیم نامشروع اسرائیل به بیمارستان معمدانی در غزه کشتار مسلمان بی‌گناه فلسطین در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: امروز مردم دلاور و شهیدپرور استان فارس به‌مانند مردم عزیزمان در سراسر کشور نشان دادند که در مقابل همه این جنایت و سفاکی‌هایی که این رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در غزه به سراسر سرزمین اسلامی فلسطین نشان داده و فریاد مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا و حامیان منحوس آنها فریاد زدند.

وی حضور مردم در راهپیمایی سراسری علیه جنایات رژیم صهیونیست را اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: با اتحاد و همدلی مسلمانان جهان قطعاً اسرائیل نابود خواهد شد و این وعده خداوند است و شکی در آن نیست.

رضایی گفت: کشورهایی که به فکر عادی‌سازی با رژیم غاصب صهیونیستی هستند بدانند که به خانه سست عنکبوتی روی آوردند و جز شکست چیزی عایدشان نمی‌شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بیان کرد: بهای خون‌های به‌ناحق ریخته شده ملت مظلوم فلسطین آزادی قدس شریف است و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. 

وی افزود: همه کشورهای مسلمان باید جلوی این اقدام و وحشی‌گری رژیم صهیونیست را بگیرند و همه ما وظیفه داریم در به مردم فلسطین کمک کنیم.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان