کد خبر: ۱۶۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
دبیر جامعه روحانیت شیراز در گفتگو با شیرازه:

۱۳ آبان حقیقت استکبار را در دنیا آشکار کرد

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت:۱۳ آبان یادگار اتفاقی است که در مناست مختلفی افتاد و همین باعث شد ملت ایران اطلاعات بیشتری در ارتباط با جنایات امریکا پیدا کند این یعنی حقیقت زورگویان دنیا آشکار شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز امروز در حاشیه مراسم ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری در خصوص روز ۱۳ آبان گفت: روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و در واقع یادگار اتفاقات مهم ملت ایران برای مبارزه با استکبار جهانی استکبار جهانی در رأس آن آمریکا جنایت‌کار است .

وی گفت:۱۳ آبان یادگار اتفاقی است که در مناست مختلفی افتاد و همین باعث شد ملت ایران اطلاعات بیشتری در ارتباط با جنایات امریکا پیدا کند این یعنی حقیقت زورگویان دنیا آشکار شد.

حجت‌الاسلام طاهری در ادامه افزود: در واقع این روز کلیدی بود برای معرفی دشمنان و نتیجه‌اش این شد که حضور پرشور قشرهای مختلف در روز ۱۳ آبان رقم بزند و با حضورشان نفرتشان را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وی حضور دانش‌آموزان را پیامدهای مختلفی دانست و گفت: امروز این دانش‎آموزان آمده‌اند که اوج تنفر خود را به سر آمریکا و اعوانش بریزند و از طرفی چنانچه مشاهده کنید پرچم ملت مظلوم فلسطین را به دست دارند که این یعنی اعلام همبستگی با فلسطین که در حال انجام است.

وی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بیان کرد: همان گونه که سید حسن نصرالله بیان کردند: ما دست از حمایت فلسطین از جمله ملت مظلوم غزه برنخواهیم داشت و اقدامات جنایت‌کارانه اسرائیل غاصب در تجاوز به غزه را به‌شدت محکوم خواهیم کرد .

دبیر جامعه روحانیت استان فارس در ادامه افزود: اسرائیل با تجاوزگری راه به جایی نخواهد برد و به فرموده مقام معظم رهبری: پیروزی با ملت فلسطین است چرا که حق همیشه پیروز است.

حجت‌الاسلام طاهری در پایان افزود: بر همه مسلمانان و حتی آزادی‌خواهان واجب است که به یاری ملت فلسطین بشتابند، امروز شاهد تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی حتی در کشورهای غیرمسلمان هستیم و این تظاهرات به منزله حرکت غیرقابل‌قبول اسرائیل با اصول انسانی در جهان هستی است که صدای ملت‌های مختلف را درآورده است و به اسرائیل هشدار می‌دهیم که قطعاً حق بر کفر پیروز است.


انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان