کد خبر: ۱۶۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
مسئول بسیج دانشجویی فارس تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت بانوان در راستای توسعه کشور

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بانوان، در مسیر توانمندسازی و توسعه کشور گام‌های اساسی برداشت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه برای ورود هر چه بیشتر دختران به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فراهم شد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زنان با حضور در عرصه‌های اجتماعی نهادهای بسیاری را با رویکردهای فرهنگی - تربیتی، کارآفرینی، خیریه‌ای و حتی پژوهشی راه‌اندازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه و منزلت زنان را اعتلا بخشید، افزود: خواهران بسیجی با حفظ اولویت خانواده محوری، در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره حضور فعال دارند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر تقویت روحیه خودباوری در دانشجویان خواهر بسیجی گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بانوان به‌عنوان کارآمدترین سرمایه، در مسیر توانمندسازی و توسعه کشور گام‌های اساسی برداشت.

در این جلسه خواهران کیمیا غلامی، فائزه ریاحی، ریحانه خسروانی و آتنا نامجو به ترتیب به‌عنوان کارشناس خواهر مدیریت‌های عملیات جهادی، رشد و کادرسازی، فرهنگ‌سازی و پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شدند.

در این نشست از زحمات فاطمه سادات حسینی کارشناس خواهر سابق مدیریت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان